![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,906
|
![]()
Men dette kommer aldri nordmenn til å få til uansett. De må ha en egen linje eller luke med priority. På innenriks står det nesten alltid fire-fem ihuga først med gull-tag på kofferten og ca 50 som presser på og det blir bare kleint å gå forbi dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]()
Jeg synes det har kommet seg mye. Kanskje en av siste ti flighter der noen har misforstått. Det var veldig ille en stund, nå er det helt ok, og priority funker etter intensjonen, bortsett fra den enorme mengden på mange av flightene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,290
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,501
|
![]() Quote:
Rart, trodde det gjerne var først uansett? Dog, ingen fasit, på samme måte som ingen barn eller foreldre er like. Og alle har sine preferanser. Men med små barn, og har jo noen erfaringer etterhvert, så har jeg forsøker jeg normalt heller gå ombord sist. Litt mindre mas synes jeg og får alltid plass til håndbagasjen. Spesielt siden de har veldig korte ben de små ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
Posts: 585
|
![]()
Var noen dager til Gdansk og reiste i SAS Plus BGO - CPH - GDN og retur samme vei.
Har reist jevnlig med SAS til og fra Gdansk siden 2001. Dette var første turen med null service CPH - GDN - CPH, bortsett fra kaffe/te til alle. "Unnskyldningen" var den korte flytiden. BGO - CPH - BGO var "normal" service i Plus bortsett fra at det var kun 1 gratis alkoholenhet. Skulle en ha mer, måtte en betale. På menykortet står det at på enkelte lange ruter er 3 enheter gratis, men det står ingen ting om at det er maksimum 1 (eller null som til GDN) på de aller fleste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,290
|
![]() Quote:
![]() —- Gutta bak oss på OSL-DUS drakk seg iallefall opp, han ene skrøyt av at han rakk 6-7 stk før landing. Ingen begrensninger der, tydeligvis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,906
|
![]() Quote:
Det artige var uansett at vi ble busset da broen gikk i stykker så da fikk gruppe 2 spurtet ut av bussen og kom seg først inn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,425
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,290
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,906
|
![]() Quote:
Jeg trives med å gå tidlig ombord (vel og merke når det er en smooth prosess) Koseligere i setet enn rundt en stressende gate. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
Posts: 5,673
|
![]() Quote:
I Europa prøver jeg alltid å gå sist ombord. Sitter gjerne på rad 1 midtgang, så man bare går inn og setter seg uten å måtte krokle seg nedover midtgangen. Smak & behag, men jeg hater å gå tidlig ombord og bli skumpet borti av alle som skal nedigjennom bakover. Mht selve utgangsområdet setter jeg meg lengst unna skranken og ombordstigningskøene, gjerne på naboutgangen hvis det er rolig der. Koselig foran + tidlig ombord? Nuvel. Den debatten får vi ta over den andre halvliteren på julebordet, når vi er ferdig med å snakke Porsche. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |