![]() |
|
![]() |
#441 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, jeg skal fly SAS til Edinburgh snart. Har ikke flydd SAS på noen år, så aner ikke hva slags varer de selger ombord til de som sitter bakerst.
Siden vi skal omtrent rett fra flyplassen til en konsert, lurte jeg på om det er mulig å få kjøpt champagne? Sist jeg fløy SAS i 19 noen og nitti eller deromkring var det billig cava som ble tilbydd som "chamapagne". Hvordan er ståa nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Flysitter
|
![]()
de har en Bernard-Massard sparkling wine for 80NOK 20cl
http://viewer.zmags.com/publication/...a2#/79e043a2/2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange takk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Spar pengene, kjøp heller skikkelig champagne på flyplassen før avreise hvis tid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Til LHR i dag: pizza vin drink kaffe og 2 flasker vann. Ingen sure miner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#450 |
Milage RunE
|
![]()
God stemining på SK4789 OSL-GDN i går kveld.
Mat og drikke ble rikelig delt ut i Plus med oppriktige smil av crewet. Fikk til og med favorittspørsmålet mitt. Dette crewet var dog den strake motsetningen til de på flyvningen fra TRD - de peiset gjennom midtgangen med tralla og så ble gardinen lukket. Favorittspørsmålet mitt er for øvrig: "Vil du ha en gin & tonic til?". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Ikke spesielt imponert over servicen igår kveld fra Barcelona. Flyet var overbooket, og alle plasser i Plus var opptatt. Purser kom og stakk en eske i hånden på oss, det ble ikke spurt om hva vi ønsket. Det var ,evening meal, men deretter drøydde det over en halvtime før de kom med drikkevarer, og det var ingen kaffeservering på turen. Jeg måtte forhøre meg med sidemannen i tilfellet jeg hadde gått glipp av dette. Jeg satt på rad 1, og hadde ikke sett noen tralle. Ikke sidemannen hadde heller fått noe spørsmål om kaffe eller andre ting.
Ved innsjekkingsskranken var det en lang kø på SAS Plus, og jeg måtte spørre om alle de som sto der skulle på plus. Det var en voksen mann som hadde med seg 14 Stk ungdommer. Han sa at han var EBG og at de sjekket inn sammen med ham. Men de hadde seter i Go. Jeg synes det var noe i overkant av hvor mange man kan ta med seg på Plus innsjekk i kraft av å være EBG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig nok ikke en fersk opplevelse, men opplevde dette på en ettermiddagsflight i Plus OSL-AMS i midten av juni: Mannlig kabinansatt delte ut eske med mat til en passasjer som da spurte pent om han heller kunne få noe annet å spise, men han fikk dessverre bare et hissig avslag tilbake "Nei, vi har ikke noe annet, og sånn er det med den saken."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hjem fra LHR, pakka i Plus. Ettermiddagsesken kom og den var grei. Synd jeg hadde spist opp alt da drikken kom etter 25 minutter. Var ikke så imponert over akkurat det. Liker Ørrefors glass.
Fikk hanka inn ekstra flaske vin til kaffen, var liksom ikke noen som ville tilby så mye ekstra, muligens de ble stressa av full flight. Elles klamt og godt ex-Air Europa sete ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Pritag på OSL-LHR-OSL de siste to dagene: Samme resultat begge steder.. bagasjen kom sånn omtrent midt i.
La imidlertid merke til at bagasje med pritag ble lastet ombord sist i LHR i dag, men det hjelper jo lite når den da havner nederst i vogna til harrylarry som syns at janteloven er en fin ting. Ang glass i Plus: Flyvertinna spurte sin kollega om han hadde glass-glass, og fikk til svar: nei det har vi ikke, det er jo tross alt ikke business class de sitter på. Fikk lov til å velge pizza over laksesalat da.. Last edited by Norfindir; 14-08-2014 at 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Bonusjeger
|
![]()
For en tosk.
![]() |
#459 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
EBD
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |