![]() |
|
![]() |
#421 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og som vanlig er det kunden som ikke blir informert og må stole på det muntlige fra CC. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
De har nettopp endret menyen, og der står det ingenting om en begrensning på en enhet. Igjen, dette er bare tull. Enten får de fjerne fri alkohol, eller så får de ha det. Annet virker mot sin hensikt og virker kjipt. Og slutt med norsk lov, får dette har ingenting med den å gjøre. Da hadde det vært null enheter.
![]() |
#423 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Snakker egentlig om "alt". Plus markedsføres som at alt er inkludert - prioritert innsjekk, fast track, lounge, gratis setevalg fremme og mat/drikke ombord. Å avgrense uten å informere kundene på noen som helst måte gjør opplevelsen dårlig - både for kundene og for crewet som må kreve betaling.
![]() |
#424 |
Milage RunE
|
![]()
Jeg sier meg enig med Peppep, og jeg kjenner harmen stige over hvordan SAS håndterer dette.
Har også nettopp sendt en e-post til SAS, der jeg etterspør en avklaring på hva som er inkludert i SAS Plus-klassen; på reiser innad i Norge og Norden / Europa / øvrige SAS-destinasjoner. Linket også til menyen som ligger ute på www.sas.no, der det tross alt står: "Rest of the day Choose your favourite snack and drink from the menu. Always free in SAS PLUS." |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
neste blir vel "kun en enhet vin/øl" i innenriksloungen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
På FCO-CPH i går satt jeg på rad 1 sammen med en svensk EBG, som virkelig tok for seg av vogna. Pizza, sandwich, nøtter, kokosbolle, Ramlösa, smoothi, samt en liten flaske champagne (?) eller i hvertfall musserende vin av noe slag. Alt i samme "bestilling". Sistnevnte flaske havnet uåpnet i håndbagasjen før han gikk av flyet ... Alt ble servert med et smil av en hyggelig, ung jente! Jeg satt med min Cola Zero, pizza og muffins og følte meg altfor beskjeden. Haha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg er spent på hvordan vognen kommer til å se ut på OSL-BCN 23/8
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Star Alliance only.
|
![]()
Hahaha! Dagens kommentar.
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
23/8 kommer garantert til å bli husket lenge av crewet. Skulle ikke forbause meg om det kommer restriksjoner i plus etter den helga der... Håper dem laster nok øl
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ingen begrensninger forrige uke, tester igjen i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Det lå ny "underholdningsguide" i stollommen på min siste lounghaul flight med SAS nå. Den inneholdt egentlig bare mer bensin på bålet til hva som er innkludert i Plus på IC.
Når jeg leser så tolker jeg det dit hen at alt er innkludert i Plus..., helt til jeg kommer til siste setningen i parantesen. Er det rart at både kunder og CC er forvirret? Hvor vanskelig kan det være å gjøre den delen av ombordproduktet likt både på short- og lounghaul? Fra siste siden i denne guiden: Quote:
Last edited by RedLine; 08-08-2014 at 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#434 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Karen foran tok en øk og en vin samtidig i dag, jeg nøyde meg med en vin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Må jo være lov å starte med en øl og fortsette med vin og kanskje en liten en til kaffe? På min tur til bcn var det en spanjol i pluss som fikk 4 sprudlevin på turen uten at noen ble sure for det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hvis de er redd for at folk skal ta med seg varene, så er det jo bare å åpne det som bestilles. Da er det problemet løst. Slik gjøres det hos andre selskaper.
![]() |
#438 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Har opplevd det i blant hos SAS, selv om det hører til unntakene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Jeg har faktisk 2 eller 3 gang spurt etter en lite flaske musserende "for the road", og det har vært helt ok for crewet. Så min erfaring med Plus, er at man får det man spør om.
Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Meg og damen tok godt for oss i plus da vi skulle til Lisboa, tror vi endte opp med å drikke 9 muserende pluss en lille øl til meg ;-) alt servert med et smil, og kommentaren "skal man på ferie så skal man på ferie"
Rene charter stemningen ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |