![]() |
|
![]() |
#321 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jo, man får det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Bonusjeger
|
![]()
31/5 - OSL-ATH - Orrefors-glass ved første servering.
31/5 - ATH-OSL - Plastikkglass 01/6 - OSL-ATH - Plastikkglass 01/6 - ATH-OSL - Plastikkglass (med isbiter) Alt dette var i Plus. Trodde Orrefors-glass skulle brukes i Plus i Europa hele tiden jeg...
![]() |
#323 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Føler nesten at jeg har gått glipp av noe siden jeg aldri har fått smake den fantastiske wrappen!. Har dog derimot blitt utsatt for fæl kylling 2 ganger på longhaul til nå iår! ( satser på hatrick når jeg skal til NY om ca 2 uker).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Star Alliance only.
|
![]()
Av mine 7 turer i Plus i Europa har jeg kun fått Orrefors-glass en gang. Og da måtte jeg spørre etter det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ikke voldsomt imponert over serveringen i PLUS på dagens OSL-CPH-MAD.
Gul frokostboks med litt pålegg, en smørpakke, yoghurt , musli, appelsinjuice og plastkopp til kaffen. Hadde i min enkelhet trodd at det var litt bedre stelt på den lengre flighten CPH-MAD, men det var identisk frokostboks som var helt lik den som serveres på innlands i Norge Men, om ikke annet er produktet blitt standardisert.. Og vi landet 15 min før rute;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Fløy nettopp SK1517 CPH-LHR. I Plus! Plastglass og salat. Kaffe og te måtte man bestemme seg for når de gikk forbi med tralla førte gang. Litt stusselig. Får se hva svenskene klarer på SK522 om en times tid da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Spenstig rute for en shoppingtur til Ullared det, hanswest:
2/6: SK355 TRD-OSL (736), SK1469 OSL-CPH (73G), SK1517 CPH-LHR (A320), SK522 LHR-GOT (738) Kim ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
SAS Customer
|
![]()
Må samle poeng vet du! Og faktisk billigere enn "rett frem" via Oslo av en eller annen grunn! Masse flott fly å se på Heathrow også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
SAS Customer
|
![]()
Fant reiseruta gjennom reisebyrået som vi bruker. Valgte bare SAS-turer, og så begynte jeg å leke med "Fly via"... de byene jeg vet SAS flyr en del til, og så dukket London opp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Livsnyter
|
![]()
Angående pizzaen: Sopp og ost. Altså vegetar. Smakte ikke spesielt bra..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Livsnyter
|
![]()
Pretty much.. Syns nesten wrapen var bedre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk prøvd pizzaen og foretrekker wrap. Den går ned men anbefaler hele pepperposen på. Og siden den er varm så lukter den godt, men smaken blir tam. Det er litt logistiske problemer for crew og virker det som, og boksen er ikke helt spisevennlig.
![]() |
#336 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvorfor kunne ikke SAS tatt etter Icelandair sine miniburgere, har vært høydepunktet når jeg har reist med de... og faktisk mye mer praktisk enn både wrap og pizza!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hør-hør:
"Hvorfor kunne ikke SAS tatt etter Icelandair sine miniburgere, har vært høydepunktet når jeg har reist med de... og faktisk mye mer praktisk enn både wrap og pizza!" Helt enig!! Glemmer fortsatt ikke hvordan man planla hjemreisene fra Oslo på 90-tallet for å få med seg "burger og rødvin" på Braathens-bussene fredager.. ![]() Nå snakker vi.. ![]() ![]() SAS VÅKNE!! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
SAS Customer
|
![]()
SK522 LHR-GOT var bedre da! Fikk "måltidet" til SAS, med en ok liten salat til forrett, kylling mm til hovedrett og en pæremuffins. Rødvinen ble servert i glass, men ikke Orrefors, men glass med stett og "SAS" inngravert. Som purseren sa; "Blir mycket trävligare så". Kaffe i pappbeger, men Baileys (kopien) ble servert i stettglass med is, helt ok! Og denne gangen var svenskene triveligere ombord enn danskene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Joker
|
![]()
Vannoppdatering LHR-OSL:
Høytaller: vann kan kjøpes for 20,- (er prisen senket?) Kristian: Et glass vann SAS: vil du kjøpe flaske? Kristian: nei SAS: her har du et glass vann Fremdeles en uting spør du meg, menmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Flugmaður
|
![]()
Tok et bilde av den ufyselige pizzaen hvis noen lurer på hvor innbydende den ser ut
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |