![]() |
|
![]() |
#761 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Loungen ble bygget der den er nå, og i den størrelsen, pga at det ikke var andre lokaler tilgjengelige for SAS. Når T2 åpner vil det etter planen åpnes en vesentlig større lounge på en annen lokasjon, visstnok der Sinnataggen er nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#763 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy BA fra (Sun Air) BLL til OSL denne uken. Gratis drikke etter lyst og behov, måltid, is til dessert og kaffe/avec. Billettpris 790,-, kjøpt tre uker før reise. Hvorfor kan ikke SAS matche dette selv for statuskunder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Der Sinnataggen holder til så lå jo BA-loungen en gang i tiden kan jeg huske. Kanskje de gjenåpner glassrøykeburet som var der :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SK 455 OSL CPH i dag, plassert i 2F
Meg: en Mikkeller, takk Purser: den har vi kun på Europa-ruter Jeg orket ikke diskusjon og tok til takke med en Carlsberg. Kjipt når de ansatte ikke kan produktet, men det er jo ikke noe nytt fra den fronten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det er bare å frem menuen og peke. Der står det at du får den på alle ruter, til og med innlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Så på vegne av mine kolleger beklager jeg for den. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nye menyer lastet opp på the World Wide Web.
http://www.flysas.com/en/travel-info.../shop-onboard/ Nå står det at man må betale for snacks når man reiser i Plus på IC.
![]() |
#769 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
På returen søndag fristet det ikke med øl, så da droppet jeg å spørre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ifølge SAS Juli og August Entertainment Guide.
Er "Café snacks are always available for purchase in the galley" fjærnet. Så all snacks o,lig,skulle være graits i Pluss,fra Juli. http://viewer.zmags.com/publication/...8#/2e54d928/28 Last edited by MCO-WDW; 02-07-2015 at 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
![]() |
#773 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei fra 36000 fot og SK4777, der jeg nettopp koblet meg på gratis wifi. Det gjelder som kjent kun for Gold, Diamond og reisende i Plus, men det var null stress for meg - som EBS og Go-passasjer - å velge gratis wifi, fylle inn navn, epost og EBS-nummer for å få gratis tilgang. Hadde en liten anelse ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Stemmer det som Kristian skriver. Men kanskje dette er en sommerfordel for EBS også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Watergate lever fortsatt:
CPH-OSL i Plus. Ba om to flasker vann til to pax. Fikk to glass uten noen form for forklaring. Dansk crew. Stå på, SAS. Der sparte dere sikkert noen kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Da de kom forbi ca en time før landing sa de klart ifra at dette var siste mulighet å få noe. I pluss -der jeg satt- var alt gratis. Regner med at de med dette vil stramme inn på hvor mye man utleverer til passasjerene sine, for muligheten til å få noe ekstra utenom "tralletid" er nå vissnok borte. Men, når man skal være pirkete, så er det vel fremdeles mulighet å trykke på knappen og få ting levert til setet? Ingen galley i bildet der... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |