![]() |
|
![]() |
#661 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#664 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Sorry. Sorry. Sorry. Sorry. Trekker det tilbake. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Let me re-phrase that: Vannet FLOMMER over omtrent over i SAS Plus nu om dagan ![]()
![]() |
#666 |
EBD
|
![]()
Jeg er litt skuffet over responsen fra diamantmailen.. Som det står over her, tror de bare skummer fort igjennom og finner frem et standard svar på noen ord de kjenner igjen...
Skal ikke se bort i fra at det kan være noen som har vanskeligheter med å forstå norsk og gjetter litt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Newcomer
|
![]()
Hvordan fungerer ankomstlounge for Diamond? Dette gjelder kun når man skal videre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
6 flighter i dag, 6 vannflasker. Bare Crew i storform hele dagen.
![]() Synes også at opplegget med "day meal" fungerer utrolig mye bedre enn det gamle styret. Serveringen kommer mye fortere i gang, og i dag tok de seg virkelig tid til en runde ekstra med trallen etter at se hadde tatt runden i Go. Klar forbedring, tommel opp fra meg ![]() Kan forøvrig ikke fatte og begripe at det ikke skal være mulig å kjøre samme opplegget i Plus til Nord-Norge også. Den matboksen er jo enkel å ta med. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
"Oavsett om du reser i SAS Plus så serveras det vatten i glas, om man vill ha på flaska så är det till försäljning och samma sak gäller när man reser i SAS Go." Dette er en sak som irriterer meg grenseløst, og det er så mye som er feil her at jeg bare ikke kan la dette ligge. Spesielt ikke med tanke på RedLines innlegg fra i går kveld. Er det noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre? Legge ut en melding på Facebook? Maile noen i SAS direkte? Jeg føler ikke at jeg blir hørt. Det er nettopp en sak som dette som gir meg lyst til å skrote SAS en gang for alle etter å ha utvist en høy grad av lojalitet over så mange år. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hvis SAS bare kunne begynt med store vannflasker og gitt ut glass gratis til de som spør, så hadde de spart kundene sine for mye frustrasjon.
"Alle andre" siviliserte flyselskap gjør det sånn.
![]() |
#671 |
Joker
|
![]()
Ba om et glass med vann på SK803 isted, men flyvertinnen ville det annerledes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg føler dette med vann i plus kommer ann på om det er innenriks eller utenriks.
På lengre utenriksreiser har jeg ALLTID fått vannflasker, mens på TRD-OSL så blir det servert i glass. Men jeg er helt enig med menigheten at det er en skandale at man ikke kan få en flaske vann på en 50 min flytyr, særlig siden billetter i plus TRD-OSL er mye dyrere enn billtter i plus til det store utland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Star Alliance only.
|
![]()
Synes de bør fjerne 'All included' fra menyen asap. Alt er jo ikke inkludert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har begynt å ta med vann selv nå. Går inn på toaletett på flyplassen og fyller opp en bærepose med vann, så spør jeg om et glass(plast) UTEN vann ombord. Så heller jeg vann oppi glasset fra bæreposen selv. Problem solved :-)
![]() |
#676 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
"Dette er vann til Plus-passasjerene. Værsågod!". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Informasjonen fra bolaget på servering er vel også relativt klar, så om noen innsatte ikke følger med i svingene så står det nok på den enkelte CA og AP som har flighten . ' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Rent isolert sett bærer denne diskusjonen preg av å være storm i et vannglass (sorry), men det peker i retning av den grenseløst irriterende inkonsekventheten som preger SAS' service. Hvorfor er det så himla vanskelig å ha én standard og attpåtil praktisere den sånn noenlunde? Det eneste konsekvente SAS gjør på serveringsfronten er jo egentlig å være inkonsekvente, enten det er servering i Plus, gratis (soft)drink til EBD eller dette vannglasset. Er dette en problemstilling SAS rett og slett ikke bryr seg om, eller er problemet at konsept og føringer endres så ofte og så tilfeldig at det blir umulig for SAS' crew å holde styr på det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Voksne menn som sender klagebrev til selskapet fordi vannet blir servert i plastglass? Dette begynner jo å minne om det nøtte-tragedien hos Korean Air.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |