![]() |
|
![]() |
#341 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Sagt det før, men maser igjen. Hvorfor i alle dager kan de ikke innføre ciabattaen med pepperoni de hadde for noen år siden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Helt enig, ciabattaen var i det minste sånn passelig spislig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Åh, fyyyy flate ja. Det er det beste de noensinne har servert ombord
![]() |
#344 |
Joker
|
![]()
Kall meg gjerne en pizza med sopp og cheddar, men jeg synes den smakte ålreit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I går (OSL-BCN) annonserte crew valg mellom salat med kylling, pizza og sandwich. Nedover midtgangen delte de ut cæsarsalat automatisk i Plus, uten å spørre om hva den enkelte ville ha. Den smakte for øvrig helt ålreit, men salatbladene sang på siste verset.
Last edited by Herlov; 11-06-2014 at 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
Kan godt være at de bare "antok" at alle ville ha salat, eller at de var litt ivrige på å sitte å skravle og dille med mobiltelefonen bak gardina og derfor ønsket litt fortgang i serveringen. Uansett så er det uten tvil det beste valget på menyen (rent subjektivt selvsagt, men c'mon).
![]() |
![]() |
#347 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Ettermiddagstur CPH-MXP Plus i forrige uke. Fikk en stor pakke som minnet om det vi fikk i Economy Extra i "gamle dager". Inneholdt roastbeef, poteter, salat og kremost(?) med pepperrot. Faktisk meget bra. Inneholdt også et kakestykke og en liten sjokoladebit. Fikk servert rødvinen i glass, men om det var Orrefors, Hønefoss eller Hvittingfoss vet jeg ikke... Men cognacene kom i plast, sannsynligvis polystyren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Star Alliance only.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jepp, han som delte ut salaten så var litt overrasket over at jeg ba om noe annet, men det var ikke noe problem å få både wrap og sandwich istedet for salaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Satt foran en som ble nektet servering nr.2 to av vin på pluss i forrige uke, så det er tydeligvis en oppfatning hos enkelte at en bør være nok uten å betale for det. I menuen, derimot, står det at at alt er gratis, ingen unntak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Det er en økende tendens til at folk ber om MYE, for å bare fylle baggen sin å ta med videre. Men å få en 2-3 vin på en lang tur skal ikke være noe problem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SK 380 i PLUS OSL-TRD igår. Flere ble avkrevd betaling for alkoholholdig drikke av den aldrende svenske flyvertinnen og ikke før jeg diskret argumenterte til den yngre kollegaen av henne, ble det gratis.. MEN, kun èn enhet pr. snute...
Må følge med i timen her ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
Er det så vanskelig å gi ansatte en korrekt innføring? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Litt kjedelig og kjipt for ryktet til SAS at det ikke er en enhetlig enighet om hva de forskjellige konseptene innebærer. Litt surt for passasjerer som gjerne forventer mer enn man får basert på tilgjengelig info.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det ble delt ut vann til Brussel i dag. Vet ikke om de ikke hadde ordentlig glass med, men jeg kunne ikke få ordentlig glass om jeg kjøpte musserende i go.
Forstår at sas ikke vil dele ut fire vin til hver mellom osl og bgo, men de tilbyr jo en ganske omfangsrik bar-pakke i go som en vel bør få i Plus om en reiser nedover i Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Implementeringa av nye rutiner i SAS er litt som en dårlig komedie noen ganger... igjen har denne uken inneholdt GO flight med nekting av glass med vann og PLUS flight med nekting av enhet alkohol nr 2 uten betaling (nr.1 var hvertfall gratis så bedre enn noen her har erfart!). Nå skal jeg nevne at jeg samtidig hadde flighter med gratis glass med vann og enhet nr 2, så YMMV.
Nå vet jeg at de SAS-frelste her ikke liker at bolaget blir snakket ned, men sånn er det nå en gang om dagen og min største kilde til frustrasjon er den inkonsekvente servicen, det er rett og slett for dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Den enkle løsningen her er vel om crewet kjapt åpner flaske/boks med et smil og evt. sjenker litt i glasset. Da oppleves det hele som bedre service og man får bukt med "ikke-ombord-konsumet"
![]() |
#360 |
Flugmaður
|
![]()
Jeg har kun hatt positive opplevelser med SAS i det siste, fikk til og med gratis øl og vin i GO på MXP-OSL her om dagen, da crewet ble så glade når jeg fortalte at jeg bare var på den turen for å tjene poeng
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |