![]() |
|
![]() |
#381 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som blir forundret over vinglingen i service ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det drysser inn med justeringer og pressiseringer på hva som er inclusive , så det blir nok ensartet snart får vi håpe. (og i hht informasjon på web og i brosjyrer)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det slutt på muligheten for å få seg en GT eller en cognac på flyvninger innen Skandinavia? Det har jeg tidligere fått mellom for eksempel OSL og CPH. Enligt menyen som ble sendt ut i forkant av min neste reise ser nå sterkere gods ut til å være forbehold flyvninger utenfor Norden... http://viewer.zmags.com/publication/79e043a2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Du får nok ikke sterkere enn øl og vin innen Norden lengre nei...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og man kan og glemme å få en wrap mellom OSL- Nord Norge. Mellom OSL-LYR får man sprit og varm mat ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Star Alliance only.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ganske labert opplegg på osl-boo på SK for tiden når det gjelder mat ja..ikke en gang på plus er det noe å bite i.. Glemte det av sist helg, neste gang blir det medbrakt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Kun muffins, knekkebrød, chips og nøtter av spiselig ombord på intra Norden, ja. Og ikke sprit.
![]() |
#389 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
OSL-GDN (Flytid 1:30): Salater, sandwich, pizza, all snacks + all drikke OSL-TOS (Flytid 1:50): Kun snacks og begrenset drikkeutvalg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er booka i Plus direkteruta OSL-LYR, er det "europeisk" konsept på denne?
Kan noen bekrefte/avkrefte det som faktisk har flydd den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Hva om SAS kunne la reisetid samt reisetidspunkt bestemme servicetilbudet ombord, og ikke geografien? Det ville gjøre menyene ombord enklere å forstå og vi som passasjerer ville vite at en 90-minutters kveldstur betyr sånn og sånn service ombord. Så får man heller leve med unntakene innenriks i Sverige og Norge for servering av sterk drikke...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
Til frustrasjon for både betjening og kunder |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har lyst til å trekke fram den "SAS-profilerte" sjokolademuffinsen de har (i alle fall) på flyvninger ut fra København. Er det bare meg eller er den vanvittig god og et godt nivå over Aunt Mabels de fortsatt bruker i Norge?
Nå skal det sies at jeg har en litt sær svakhet for en del fabrikkproduserte bakevarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
OSL-AGP forleden, i plus. Hadde ikke spist på 16 timer, og hadde inntatt betydelige mengder alkohol, så bakrus + sult resulterte i
Første runde med vogn: crawfish-salat, pizza, øl, og vin. Servert med et smil. Salaten var VELDIG god, pizzaen smakte svamp. Ca. 2 timer etter take-off: sjokkis, te og sandwich. Hun ville først at jeg skulle betale for det, men dette var en ren glipp da hun hadde ansvaret for Go-delen men tilfeldigvis var nærmest da jeg trykket på service-knappen. Siste runde med vogna 1 time før landing: det ble servert drikke og mat til alle i kabinen. Jeg fikk et godt inntrykk. Fikk bestilt det jeg ville uten at jeg behøvde å betale for noe, og det var heller ingen dømmende blikk tatt i betraktning mengden mat jeg bestilte. Det ga mersmak - men kun hvis jeg har "planlagt sult". |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Selv fra LYR-TOS er det halvveis europeisk konsept med en sandwich som de serverte. TOS-OSL er det kjipe intranordiske konseptet. Så er tydeligvis ikke helt konsekvent. Men kan anbefale OSL-LYR direkteruta, der var det boblevann, øl, pizza og salat etc tilgjengelig. Alt ble også severt i ordentlige glass i Plus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |