![]() |
|
![]() |
#461 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Dessuten røper reklamen seg også ved å poengtere at Fast track kun er for utland og så mangler det info om lounge. Sikkert en gammel overligger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Flugmaður
|
![]()
Kan melde om skikkelig orrefors-fest opp og ned til ATH i dag, til og med de med brus fikk!
![]() |
#463 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#464 |
Flugmaður
|
![]()
Jepp! Hadde egentlig glemt helt av det, helt til jeg fikk sjekk-inn melding fra sas dagen før!
![]()
![]() |
#465 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Orreforsglass å fri flyt av både vått og tørt i plus, på SK4495 15 aug OSL-LYR
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Joker
|
![]()
Jeg trodde SAS skulle ha "evening meal" eksklusivt for Plus? Jeg har fått kjøpe denne på mine tre siste turer i Go, den er definitivt ikke noe å skryte av, men liker likevel tanken på at Plus passasjerer bør få noe mer enn kun fleksibilitet. SAS er nok uenig med meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
På mine "Evening flights" har de hatt salat til salgs i Go. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg vil nok ikke tro at du får nok ikke kjøpt evening meal med mindre de har noe til overs etter at Plus er fornøyde. Om SAS har valget mellom å kaste mat eller selge det til Go så er vel valget enkelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Joker
|
![]()
Du har nok rett, jeg sitter vanligvis på første rad i Go. Jeg synes likevel det er en uting å selge den til passasjerer i Go, selvom det er mer igjen. Hadde ikke syntes det var noe kult om Swiss serverte biffen "min" til Eco fordi de hadde mer igjen, når jeg har betalt for europeisk business.
Last edited by KristianSk; 20-08-2014 at 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Bonusjeger
|
![]()
Mener dere virkelig at fordi at dere reiser på en høyere klasse ombord, skal SAS heller kaste mat av den typen dere får gratis, enn å selge den til de som reiser i lavere klasse? I så tilfelle bør dere ta en omgang med deres syn på ting her i livet.
![]() |
#471 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi CC i SAS lærer at det er kun én alkoholenhet pr PAX i Plus. Dette fordi SAS har fått tillatelse til å gi ut en i forbindelse med måltid/snacks.
Når det kommer til salg av Plus-mat (evening meal) i Go så gjør vi også dette fordi SAS sier det skal gjøres. Det kosterå laste opp mat til et fly, og vi har ganske god inntjening på salg av dette måltidet. Det skal kun selges etter at alle i Plus har fått tilbud. Det heter seg også at alle i Plus skal få tilbud om Evening meal først, og de må selv ytre at de ønsker noe annet. Evening meal er altså default-mat om man kan si det slik Last edited by SASCC; 20-08-2014 at 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Joker
|
![]() Quote:
Edit: Det eneste SAS Plus ville gitt meg er mindre sansynlighet for ledig midtsete, noe jeg faktisk liker med SAS... ![]() Last edited by KristianSk; 20-08-2014 at 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg skjønner godt at SAS vil selge det av rene økonomiske hensyn. Men først og fremst mener jeg at det er riktig fordi det er forkastelig å hive mat i stedet for å la noen kjøpe og spise det. Støtter Flight Cancelled 100% her.
![]() |
![]() |
#474 | |
Joker
|
![]() Quote:
Grunnen til at jeg nevnte det var uansett at jeg forsto det som at dette skulle være eksklusivt for Plus, og jeg er for at de som betaler mer for billetten enn meg selv også skal få noe mer. Uten at dette skal bli en diskusjon om å kaste mat, men hadde jeg ikke kjøpt evening meal ville jeg kjøpt noe annet, så noe må kastes uansett. Last edited by KristianSk; 20-08-2014 at 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og det gjør de - de får det først og gratis. Om man får det i Go er helt tilfeldig, og avhengig av at man har plass langt fremme. Hadde vært enig med deg hvis det var slik at de delte ut kveldsmåltidene gratis i Go etter Plus var forsynt fordi det ikke stod i menyen, eller noe i den duren. Men mot betaling er det da ikke noe annerledes enn at salat, wrap og rødvin er inkludert i Go og selges i Plus.
![]() |
#476 | |
Joker
|
![]() Quote:
Om SAS vil at plus skal være et produkt kun for fleksibilitet så er jo det greit, men det er ikke på høyde med konkurrentene på annet enn pris. Last edited by KristianSk; 20-08-2014 at 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Og apropos pris - jeg har hele veien vært kritisk til Plus, men akkurat på pris knuser de så vidt jeg vet alle konkurrentene. Hvem er i nærheten av å tilby like rimelige fleksible billetter?
![]() |
![]() |
#478 | |
Joker
|
![]() Quote:
Jeg tenker på konkurrentenes ufleksible businessbilletter. Trenger man Flex er plus billig, enig i det. Last edited by KristianSk; 20-08-2014 at 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Til fritidsdestinasjoner: mange færre. Og hvis man har *G gjennom en partner har man ikke fast track, det får man med Plus. Quote:
![]() |
![]() |
#480 | |
Joker
|
![]() Quote:
![]() Ellers får jeg av og til spørsmål om jeg vil oppgradere økonomibilletten min til rundt 600,- utenom lør-søn. Swiss har vel ofte kampanjer på europeisk business, men om disse er fleksible eller ikke vet jeg lite om. Last edited by KristianSk; 20-08-2014 at 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |