![]() |
|
![]() |
#1041 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Fekk også kluta på Plus frå HKG. Behageleg!
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#1042 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Muligens gammelt nytt, men nå kan du for bare 14,90kr få følelsen av SAS Plus på toget, i bilen, i båten, i stua og på trikken. En liten tur innom Coop Prix i Akersgata 55 og du er klar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 |
Lurker
|
![]()
Da har man flydd nordnorge. Har klaget tidligere i ttåden her, så here goes:
Hurra SAS for polarrullene. Helt kurant for de tilfeller man ikke rekker å spise før flygningen. Spesielt de presiserer at dette IKKE er til plus, men til salg i GO, men men, jeg satt i GO ![]() Pris på 55 for vann/rull er jo billigere enn alt du får på flyplassen og, så det er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 |
Newbie
|
![]()
Enig med siste taler, polarrullene er et kjærkomment bidrag for oss som reiser mellom nord og sør. Spesielt den med skinke!
Passer alltid på å kommentere dette til kabinpersonalet, og håper de tar med seg videre at de endelig har funnet noe som funker. Håper ikke disse forsvinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvorfor får man ikke polarrull i Plus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() Fordi SAS elsker å gjøre opplevelsen ombord uforutsigbar for folk som reiser mye. Sånn at det alltid er et overraskelsesmoment liksom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hvorfor har jeg fått polarrull i Plus?
![]() Nei du, det er ikke godt å bli klok på dette. Synes det er en positiv utvikling med fresh bites og noe mer å tygge på enn Wasa knäckebröd, men når frontlinjepersonellet ikke evner eller er konsekvente i utøvelsen av disse nye menytilbudene, så er det ikke annet å forvente at kundene føler seg litt sånn....: ![]()
![]() |
#1048 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Last edited by SAS_flyer; 21-04-2016 at 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tenker å kjøpe meg en pakke polarbrød i dag og lage meg noen ordentlige polarruller til middag. I ren sympati med alle som ikke får polarrull når de flyr SAS. Til overmål kommer jeg til å fylle noen av dem med laks.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Lukter vi en arvtager til SAS Watergate?
![]() |
#1052 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette er ikke så vanskelig, men for folket her inne er åpenbart ikke hukommelsen så veldig bra ;-) No offence :-)
Når man diskuterte konsept så ble det bestemt at "fresh bite" var veien å gå, både pga smak og utsende, men også det var noe slikt det hadde kommet mange önsker om. Det ble også bestemt at man ville ha noe å tilby for salg i Go. Der kom polarrullen inn, fresh bite ville väre bra upraktisk i salg. Årsaken til at man i utgangspunktet ikke gikk for polarrull i plus var klagestormen sist man hadde dette produktet ombord. Husker også hylekoret her på dette forum. Men nå, nå er det polarrull alle vil ha, jeg er ganske sikker på at om det var polarrull som ble presentert först ville også det väre galt ;-) Konseptet er også ganske enkelt, det skal tilbys/utdeles frsh bite til plus. Har man polarrull til overs i Go kan dette naturligvis gis ut på request i Plus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
#ifeelyourpain ![]() Men jeg trodde hele greia med PLUS var at "passasjerene i vår PLUS kabin kan velge fritt fra vareutvalget. Vareutvalget finner du i stollommen foran deg". Men det er endret på da? Enkelt og greit. Nå er det egne menyer til PLUS og GO. Er det sånn?
![]() |
![]() |
#1054 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det er samme menyen for GO og Plus i Europa. Det står på bakerste siden, hvitt på blått, at man kan få drikke og snacks fra kafésortimentet, som Plus-passasjer. At det skal være forskjell på å få et knekkebrød og en polarrull i Plus er jo fantastisk.
Det står heller ikke at polarrullen er forbeholdt GO, men hvis det er intensjonen så burde man kanskje kommunisere det på et vis, og ikke la to forskjellige kunder oppleve to forskjellige svar.
![]() |
#1055 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men flere av oss som sitter og har sittet med dette er veldig overrasket over reaksjonene fra enkelte, spesielt i Norge. For det var her reaksjonene mot polarrull har värt störst. Og det er etter tilbakemeldinger fra pax man har valgt å satse hovedsaklig på fresh bite, fremfor polarrull. Men kan jo väre man skal justere det. Håper at folk også skriver inn reaksjoner til customer care slik at vi får skikkelige tall på hva folk faktisk önsker. Til opplysning så er reaksjonene på dette forum sjelden representativt for hva som meldes inn via offisielle kanaler ;-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Jeg synes også at fresh bite er betydlig bedre en polarrull. Kjipt produkt i mine öyne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nei, representativt utvalg er nok ikke særlig beskrivende for gjengen her inne.
![]() Fresh bite ![]() Polarrull ![]() Mangosmudi ![]() ![]() ![]() Inkonsekvent service ![]() Sånn, tror det oppsummerer ganske greit hva jeg tenker om stå'a ![]()
![]() |
#1060 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men send tilbakemeldinger, gjerne på PM til meg så skal jeg ta det videre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |