![]() |
|
![]() |
#401 |
Joker
|
![]()
Gir SAS Plus på langdistanse tilgang til lounge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og ikkje minst serveres det sprit på direkteruta mellom OSL-LYR. Husk at når man reiser i SAS plus enten innenriks eller til LYR så får man maks en gratis alkoholenhet. Resten må man betale for. Jeg fløy OSL-LYR med mellomstopp i TOS. Da sa kabinpersonalet at jeg kunne få kun en gratis alkoholenhet. Da jeg kom ombord i samme flyet igjen fra TOS til LYR etter en ID sjekk så fikk jeg en ny gratis alkoholenhet. Da var det kun snakk om øl eller vin. De serverte og sandwiches. På direkteruta LYR-OSL fikk jeg både pizza, salat og musererende vin gratis. I tillegg drakk jeg noe sprit og, men det betalte jeg for siden det var snakk om maks en gratis alkoholenhet i SAS plus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#405 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jeg fikk alt jeg bad om gratis og drakk mer enn en alkoholenhet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
Når jeg prøvde å få både salat og pizza på OSL-LIS fikk jeg "kjeft" fra purseren, da hun sa det kun var èn stk. "mat" (pizza/salat/sandwich) pr. person i Plus. Derimot sa hun at man kunne få mer snacks. Hva er greia egentlig? Trodde Plus-konseptet burde sitte hos de fleste ansatte? Hvem har rett? Og hva gjør man som passasjer i slike situasjoner? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sendte inn kvitteringer sist jeg måtte punge ut CC, pengene ble refundert. Men gud så tråkig kundeopplevelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#409 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er nok desverre ikke sync mellom crew instruks, web info og meny
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Antageligvis har ikke catering lastet nok så det holder å dele ut mer... ikke uvanlig.
![]() |
#411 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Vi vil dele ut til alle først, men det er ingenting i veien med å spørre oss igjen når alle har fått ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#415 |
Newcomer
|
![]()
Copy/paste fra crew info man har til hver flight:
Special rules for alcoholic beverages on Norwegian domestic flights: * In Plus all meal beverages are included, also beer/wine (one item alcohol). |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Med tanke på at pluss koster like mye om man vil fly osl-trd som osl-bcn så skjønner jeg ikke helt hvorfor det kun er en enhet alkohol på innenriks, tror uansett ikke det er så mange som vil drikke så mye mer da folk ofte er på jobb, og det er begrenset hvor mye man klarer å drikke på 40 min.
Alternativt så får man ha med seg tomme flasker på loungen og fylle disse med øl/vin ;-p |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#419 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Her kommer jo feilen av å definere norsk innenriks som en sone frem. Innen Sør Norge så rekker man uansett ikke så mye mer en en runde, mens det til Nord Norge jo ganske lang flytid.
Alkohol er nå en ting, men er vel så vesentlig i forhold til det andre innholdet i serveringstralla |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Snakker vi mat i plus nå? Isåfall er det et blankt nei! Det er bare tull. Har aldri opplevd at noen av mine kollegaer tar betalt for mat i plus heller jeg da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |