![]() |
|
![]() |
#1181 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så flott. Håper det samme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har man Fasttrack om en flyr SK fra BCN uavhengig av status? Trodde dette ble forbedret bort sammen med lounge?
Hvilke flighter er det forresten nå som har skikkelige glass innen Europa? De har jo forbedret bort dette på de lengste flightene. Bare BRU/AMS/LHR/MUC/FRA/CDG igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fast track får du jo som plus eller ebg. Er tilgang til lounge som er fjernet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Oversikt vedlagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det ikke klassevis security på BCN? Da er det jo 'fast track' uansett når man reiser Plus? Ikke sikker på hvordan det er med status i de lavere klasser dog ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1186 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg hadde oppgradert til Plus med poeng på BCN-OSL. Da kunne jeg bruke fast track med boardingkortet i appen/wallet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fløy plus ja. Kanskje det var grunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1188 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen steder man kan se hvilke filmer SAS viser på LH-flyvninger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1189 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Når forsvant papirdukene fra pluss i Europa egentlig?
Bra at de gamle glassene er tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har flydd SAS Plus noen ganger den siste tiden, både til Malaga og Dublin. Fikk kun plastglass på alle disse fire strekningene. Den ene avgangen ble utført av SAS Ireland. Har SAS sluttet med ordentlige glass til GT, vin og sprudlende i Plus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1191 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tror de iallfall har sluttet på middelhavsdestinasjonene. Fikk iallfall beskjed om det i fjor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Samme her. Til Paris og London.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Fløy Plus i City Jet og fikk glass HAM til ARN for kort tid siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1195 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har fått vite at det er i hovedsak kun glass glass til hovedstader. Da skal det brukes til alle alkoholholdige drikkevarer. Det skal aldri brukes på Go.
Duken er borte, men hot towels er på alle ruter utenfor Skandinavia. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#1196 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nytt om champagne og øl om bord.
SAS is looking forward to treating travelers this summer continuing two exciting collaborations delivering exclusive new inflight drinks. A SAS exclusive deal with Charles Heidsieck will serve up a new vintage Champagne, while a continued collaboration with Mikkeller delivers a summery non-alcoholic beer from the Danish brewery. The partnership with Charles Hiedsieck Rose Vintage Champagne means SAS Business passengers will be the only ones in the world able to taste a newly released vintage, with SAS replacing its Non-Vintage Brut with the previously unreleased Rose vintage 2005 and all remaining bottles of the 2006 vintage. SAS Head Chef Peter Lawrence comments, “We selected this new Champagne as its taste profile is a perfect match for our Business class cabin. With fruity notes and tasting of figs, pine nuts and brioche, with a long, balanced finish, the new Champagne elevates our offering to the next level. Offering the previously unreleased Rose vintage of 2005 and securing all stocks of the 2006 vintage, means we are serving an exclusive Champagne to our travelers”. In an ongoing collaboration with Danish brewery Mikkeller, SAS is also following up the introduction of its first exclusive beers, introduced a year ago as part of the ‘New Nordic Food & Beverage’ concept, with a non-alcoholic beer. Served on all SAS routes, the new non-alcoholic beer is brewed to deliver a light yet fruity taste, where the hops, Belgian yeast and spices offer a complex and very drinkable beer, perfect for the summer season. Peter comments, “SAS continuously works to update and improve our onboard beverage menu, and we believe we lead the market with our offering. Since launching our new onboard dining concept a year ago, we have introduced several new and different beers, including exclusive brews from Danish brewery Mikkeller, but felt that a non-alcoholic beer was missing from our selection”. Peter continues, “Our beers are all based on the best ingredients available and common to all SAS x Mikkeller beers are that they set a new standard for beverages served onboard flights. Many are brewed and fermented using wild yeast and each is served at the peak of their flavor and profile. SAS has worked together with Mikkeller to so far develop 18 different and exclusive beers, one cocktail and one vodka and we look forward to continuing with our collaboration – there are six beers already in development to be released in the future exclusively onboard our flights”. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Gleder meg til å teste alkoholfri Mikkeller, det var noe jeg savnet da jeg dagpendlet til Bergen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1199 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå er det ikke bar ombordproduktet som endres, men også i lougene.
De siste gange jeg har vært i Guld Loungen på OSL, har det ikke engang vært egg! Da jeg spurte om hvorfor, fikk jeg til svar "ny meny". Da spør jeg SAS : I hvilken værden er det ikke egg til frokost? Dette synes jeg er skivebom fra SAS sin side, og håper de tar till fornuften igjen. De har beholdt havregrøt, men fjernet egg! Denne prioritering skjønner jeg virkelig ikke, kanskje bortsett fra at det kanskje er dyrt for SAS, men det er liksom ikke rette gruppe å kødde med synes jeg På ARN har de vært tom for Tonic i flere uker nå. Det skjønner jeg heller ikke, da de faktisk fortsatt setter frem Gin, Kanskje de nå bare tilbyr blandevann fra dispenser, så man nå da skal drikke Gin-Cola eller Gin-Fanta. Er ikke sikker på at dette er så lurt heller Synes vel SAS er litt ute å kjøre nå om dette blir standarden fremover. Det blir lite fordeler å prioritere SAS fremover hvis dette er veien fremover. Håper de tar til fornuften, dvs innfører egg til frokost igjen på OSL, of fikser leveringsproblemet, som jeg håper det er, på ARN. Nåværende opplegg synes jeg lite om |
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Slutt på cottage cheese også? Egg er jo også noe av det beste å spise ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |