![]() |
|
![]() |
#861 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Haha nice1! Bestiller som regel mango-drikken, den er forfriskende og god! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skjønner godt det er restriksjoner på antall enheter slik som passasjerer oppfører seg ; karen i 4C bestilte rødvin, pringles og sjokolade. Dette puttet han i vesken etter landing. Kanskje han skulle holde selskap i helga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Alternativt får de servere vin av glassflasker evt åpne flaska og fjerne korken. På ølboksene kan de bare jekke den opp. Da unngår man sånne problemer. Jeg tar ofte med meg snacksen ved landing etter flyging i Plus. Akkurat det ser jeg ikke så mye galt i. Men løsningen ved alkoholholdige drikker er ganske enkelt å gjøre som man gjør på samtlige utesteder her i landet ved at det ikke er lov å bringe alkohol og åpne det som er av flasker og bokser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Må innrømme at vi tok med oss Mikeller fra flygningen vår. Vi drikker ikke alkohol på flyet pga kjøring etter landing... Når mannen spurte om en fikk han to typer - de mente begge burde prøves. Innrømmer lett at det var flaut. Verre er det med de som stappet veskene fulle i forskjellige lounger, da blir jeg flau på andres vegne...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#866 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
På OSL-LHR satt jeg i Pluss ved siden av en sulten type som stadig bestilte mere å spise. Tror det gikk unna 6 chips-in-box, eller hva det nå het dengang, samt diverse andre varer.
Husker ikke at han pakket ned og tok med seg noe ekstra, men ser av og til folk som hopper til og sier at varer ikke skal åpnes. Synes det er flaut å se.
![]() |
#868 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg må bare si at jeg av og til tar med drikke eller vann fra Lounge eller premiumprodukt ombord fordi jeg skal rett videre etter landing og trenger veske. Det synes jeg er helt innenfor. Betaler en for et slikt produkt tenker jeg det er ok. Greit å slippe å måtte kjøpe en flaske vann rett etter landing.
Dette her jeg til og med spurt om når jeg har hatt behovet og det er alltid et smil. Last edited by SAS_flyer; 25-11-2015 at 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Last edited by Herlov; 25-11-2015 at 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En enhet alkohol er jo inkludert i billettprisen innenlands i Plus, så den må jo være grei å stappe i sekken om man f.eks. må kjøre bil etter flyturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Crewet tar nok med seg sin del hjem eller til hotellet også...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke "inkludert i prisen ", det er et tilbud om du ønsker å nyte noe ombord på reisen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Jeg bøffer ofte en colaboks i loungen og har med på long haul. Om jeg plutselig vokner midt på natta på flyet og er tørst, så funker det panser med en sånn miniboks med cola. Å raide om bord ville føltes kjipt. Ser ikke at en Mikeller er megakrise. Men jeg har ikke gjort det selv. Men ser ofte at BA stikker til folk en ekstra dram i lomma på vei ut, hvis de er kule. Fair nok. Greia ville vært løst om alt ble åpnet. Det er en ok løsning. Blir man sur av det så er man teit.
![]() |
![]() |
#874 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her var det ikke snakk om å ta med seg litt væske pga kort connection eller andre grunner. Mannen hentet ut bagasjen på OSL, og gikk så forbi 7-11. Da blir jeg bare flau. Selvsagt ingen big deal, men synes det er misbruk av konseptet med gratis fra tralla. Han var sikkert overlykkelig over en gratis kvartflaske billigvin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#876 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Innenlands er det vel faktisk "solgt inn" slik til myndighetene for at de skulle få lov til å gi en gratis enhet alkohol, og at det også derfor er begrenset til bare en enhet innenriks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Det er vel ingen hemmelighet at crew, i alle fall i før, forsynte seg godt fra businesstrallen etter dagens siste flight. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |