![]() |
|
![]() |
#1401 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() —- Gutta bak oss på OSL-DUS drakk seg iallefall opp, han ene skrøyt av at han rakk 6-7 stk før landing. Ingen begrensninger der, tydeligvis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Blir det muligens litt mindre slinger i valsen på ombordproduktet (vertfall det inntrykket jeg har av å lese her) når Nederlenderne tar over roret? Hos de blå er man vertfall sikker på hva man får ombord
Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
![]() |
#1403 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nederlendere tar over roret? De har jo nå vært nederlandsk styrt i flere år ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Så de har sine ting de også. Men polarbrød har de ikke.
![]() |
![]() |
#1405 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Det artige var uansett at vi ble busset da broen gikk i stykker så da fikk gruppe 2 spurtet ut av bussen og kom seg først inn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Jeg trives med å gå tidlig ombord (vel og merke når det er en smooth prosess) Koseligere i setet enn rundt en stressende gate. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
I Europa prøver jeg alltid å gå sist ombord. Sitter gjerne på rad 1 midtgang, så man bare går inn og setter seg uten å måtte krokle seg nedover midtgangen. Smak & behag, men jeg hater å gå tidlig ombord og bli skumpet borti av alle som skal nedigjennom bakover. Mht selve utgangsområdet setter jeg meg lengst unna skranken og ombordstigningskøene, gjerne på naboutgangen hvis det er rolig der. Koselig foran + tidlig ombord? Nuvel. Den debatten får vi ta over den andre halvliteren på julebordet, når vi er ferdig med å snakke Porsche. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Varme rundstykker innenriks i dag, lenge siden sist!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Søndag 12. nov reiste to familemedlemmer fra MIA til CPH med SAS i Go, og det høres nesten utrolig ut, hva de fikk av servering ombord etter avgang, denne flighten går ganske sent, men ikke senere enn f eks Chicago, og de fikk kun en bolle, og en bong de kunne bruke til å hente seg en drikke. Det var alt inntil frokost. Så de var glade de hadde spist før avgang fra MIA. For meg virker det som det er relatert til at flighten var 1:15 forsinket ut fra Mia, og at det danske crewet derved ikke behøvde å gjøre noe mer ut i fra sine overenskomster. Flytiden fra MIA til CPH gikk unna på 8:14, som er betraktelig kortere enn oppsatt tid på 9:30.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Newcomer
|
![]()
Hva kan man tillate seg å bestille på flighter i PLUS PRO mellom OSL og TOS/BOO?
Er det en enhet og en snack? Finner ingen annen info enn «gratis snacks». |
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
"Enhet, Ringi, (ett glass) nøtter, sjokolade"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kommentar fra CEOen i dag:
https://x.com/WandrMe/status/1800806609930862852 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Hadde i det stille ventet litt på denne. Det ville jo være helt gull, sånn bortsett fra prisene som f eks KLM tar. Det blir nok sync på det også. Men blir en fin mulighet på 320 ruter. Ikke så bra på CRJ/Embraer ruter
![]() |
![]() |
#1416 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Litt mer oppsumert av Seth her, selv om SAS egentlig ikke sier så mye.
https://paxex.aero/sas-eurobiz-upgrade/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når man først er inne på muligheter for bedre reiser her: Vil minne alle SAS-reisende på det gode utvalget aviser man kan lese gratis via SAS-appen den dagen man har en flyvning med dem. Her i gården fylles turer med E24, DN, Financial Times mm, VELDIG ålreit greie det altså
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hyggelig om det blir noen forbedringer. Blokkert midtete hadde vaert fint, da det gir en mer plass til ting om man jobber under reisen f.eks. En annen fordel, som er forbedret bort tidligere, er gratis wifi til plus passasjerer. Det er kun gull og diamant som faar dette inkludert idag. Litt mer snasen mat enn boks paa ruter over 90 Minutter hadde vaert fint, selv om rekene paa min siste tur smakte godt.
![]() |
#1419 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Så spørs det hvor mange flere transfer passasjerer i business de vil få fra Europa via CPH. Kunne de ikke heller bare gjøre det lettere å benytte den muligheten som skal finnes for å blokkere midtsete i plus for 1500 kr? F.eks kunne gjøre det valget når en booker billetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |