![]() |
|
![]() |
#781 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hadde en seanse jeg også , satt på 1F og spurte om de kunne plassere sekken for meg så jeg slapp å klatre over personen på 1D.
Da fikk jeg en liten små streng beskjed at det kun jeg gjøre selv, har tatt dem 1 min... |
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Smart, tenkte jeg ikke på i farten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
EBD
|
![]()
Utrolig å få et sånt svar når man flyr i Plus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan man ikke legge opp sin egen bagasje, så kan man kanskje droppe å ta den med ombord?
![]() |
#786 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kabinpersonalet er vel ikke ansatt som stuere.
At de hjelper til med jakker, klesplagg osv. er en sak, men bagasje er det etter min oppfatning din egen plikt å ordne opp med selv. For ordens skyld - jobber ikke i bransjen
![]() |
#787 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Fløy AMS-CPH i Plus på fredag. Syntes det var litt tidlig med kaffe da de passerte med kaffekanna. En liten stund senere var gardinene dratt for, og ingen crew var å se... Jeg trykte på knappen, og heldigvis tok det ikke lang tid før noen dukket opp. Fikk både kaffe og cognac og til og med liten grønn sjokoladebit på kjøpet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du foretrekker med andre ord heller at alle tar seg god tid i midtgangen under boarding til å legge fra seg alt? Eller kan det være at noen, som meg, trekker inn til setet for å slippe andre forbi. Noen ganger blir man stucked på A eller F, og da skulle det bare mangle at dere bidrar til å få kofferter, jakker eller hva det måtte være på plass i hattehyllen som takk for hjelpen med å gjøre boarding mer effektiv.
![]() |
#789 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#790 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
I går fløy jeg OSL-CPH og spurte jeg etter Mikkeler, men fikk til svar at de hadde det ikke i Norden. Jeg sa da at SAS har hadd Mikkeler på hele sitt rutenett i noen måneder, men hun var helt bombesikker på at de hadde de aldri hadde hadd det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Man blir så grenseløst oppgitt noen ganger... Er det virkelig så mye å holde styr på for crew at de ikke kan ha en viss oversikt over assortementet? Kunne man i det minste ikke innføre obligatorisk pugging av menykort, sikkerhetsforskrifter og evakueringsrutiner når crewet på hver flight trekker seg tilbake bak gardinet og setter wc-skiltet på opptatt, i stedet for at de sitter der og snakker om været og fridagen de fikk i New York forrige uke? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Men at det er mange i SK-systemet som ikke har snøring på hva sjappa driver med er jo (igjen dessverre) ikke noe nytt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 |
EBD
|
![]()
Jeg fikk samme beskjeden om Mikkeller på en innenriksflyvning nylig. Først viste jeg til menykortet, hun sa at det dessverre ikke gjaldt innenriks. Da sa jeg at jeg har drukket Mikkeller innenriks en 4-5 ganger, og spurte pent om hun kunne sjekke i de to nederste skuffene.
"Oi, dette må være helt nytt!" Jeg spurte pent om jeg kunne fått den som heter Red Lager. "Vi har bare blå. [2 sekunder] Hæ? Vi har visst fått inn rød også, vi!" Jeg lo godt inni meg, men smilte og sa takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Opplevde faktisk det motsatte her en dag. Sidemann ville ha øl. Det var jo frædda, må vite.
Flyvertinna svarte: Vil du ha Carlsberg, Mikkeller Wit eller Red Lager? Passasjeren virket litt overveldet over det mangfoldige øl-utvalget (øl ække bare øl, tydeligvis!) men kjørte safe, og valgte seg en boks Carlsberg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har akkurat kommet hjem fra en flott flight mellom Oslo og Værnes.
Spurte flyvert om Mikkeller ølet , han ble kjempehappy og snakket både om smaken , at han ikke likte rødt øl men denne likte han osv. Så da ble det kjøp av en av hver som jeg tok med hjem. Etter vi landet så sa han hade og lykke til med smakingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eneste negative med Mikkeller & SAS er at bolaget ikke klarer å få det skikkelig kaldt før servering. Evig lunk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Bagen din slenger du opp selv. Bins er høyt oppe og det er urimelig å forvente at crew skal ødelegge ryggen sin på å løfte våre bager opp. If you bring it, you stow it.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |