![]() |
|
![]() |
#941 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Min kone og jeg prøvde denne ruta 12 mars, opp og ned med samme maskin. Synes ATRen er helt grei på dette korte strekket. Hyggelig crew også. Vi satt nesten bakerst i Go og fikk sjokolade. De samlet også inn papiret igjen ja!
Ganske rolig bak. Målte 87 desibel på mobilen min, mot 80 ca bak i en vanlig jet. Sånn uoffisielt på en mobilapp. Vi skal bruke ATRen igjen til Hamburg og Gdansk denne våren. Helt greit. ☺ |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har de kutta ut alkohol i Plus på langdistanse nå? Fra https://www.sas.no/alt-om-reisen/omb...rden/sas-plus/:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nei, det skal ikke være endret. Høres mest ut som noen har klønet med infoteksten. Så ikke noe nytt der i gården |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har de begynt med disse polarrullene eller "quick bites" på strekninger under 1 time 20 min ennå, som bebudet tidligere denne måneden (eller i forrige?)? Jeg mener å huske at noen sa 27. mars, men SAS-menyen i app'en har ikke blitt oppdatert ennå. Hadde faktisk vært greit å vite, for jeg skal fly Plus til ARN i kveld men har dårlig tid og lurer på hvor mye effort jeg skal legge inn for å evt. rekke loungen, for mat må jeg ha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Vi kom fra ARN i går i Plus. Mener min kone fikk en slik rull da. Så ja, tror de er i gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Startet med fresh bites igår, god tur!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
![]() |
#949 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Newcomer
|
![]() De på kundeservice i dag mener at alkohol ikke er inkludert i Plus på interkontinetale reiser f.eks fra Norge til USA. Agenten "dobbetsjekket med to av sine kollegaer" og sa svaret hans var 100% sikkert -> alkohol (øl/vin) må kjøpes i Plus.. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette med andre erfaringer..? Det sagt, han sa også at alkohol ikke var inkludert i Plus i Europa.. Noe han gikk tilbake på etter at jeg viste han hva det stod skrevet på hjemmesidene til SAS... |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hvor finner SAS disse høykompetente medarbeiderne til kundeservice?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Håpar eg får testa på torsdag til HKG (eller, egentleg håpar eg at eg får inn C-oppgradering så eg slepp å teste
![]()
![]() |
#953 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Alt av drikke, også alkohol er innkludert på SAS-Plus.
Det er kun på innenriksruter det er begrensninger og/eller regulering av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er en rykende fersk skjermdump fra chatten. De bekrefter altså det FlyingHigh fikk opplyst fra kundeservice. Ingenting annet enn juice og vann i Plus (mens i GO får man faktisk en valgfri alkoholfri drikke til maten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Som andre og jeg prøver si: At det sies på kundeservice og chat betyr ikke at det stemmer. De har en egen evne til og ikke kunne sitt eget produkt. Som flere ansatte ombord i kabinen skriver i postene over så stemmer ikke dette. Hva Nadia i Tallinn sier er jo nesten irrelevant og skjønner ikke at man faktisk gidder bruke SAS chatten som er totalt ubrukelig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
På SAS Plus er alt innkludert, med enkelte begrensninger på inneriks ruter i Skandinavia. PS dette har jeg nå tatt videre med de som er ansvarlige for produktet, for slik feilinformasjon er ikke ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ganske utrolig at et selskap som SAS ikke klarer å informere alle sine ansatte om slikt. Ved endringer/påminnelser burde beskjed sendes ut og i tillegg bør alle ledere informere sine medarbeidere. Det er jo bare å lage et info-ark med en grei oversikt over hva som gjelder for servering. Jeg vil tro feilinormerte og sure kunder ikke er så hyggelige for dem som skal servere.
Upcoming flights: MAI WAW-NYO W6 321, ARN-WAW LO E90, WAW-ARN LO E95, ARN-OSL SK 32N, OSL-ARN SK 32N JUL BRU-ARN SK 32N Last edited by jb1; 29-03-2016 at 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#960 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Fikk nå (Klokken 1449) bekreftelse på mail at kontaktsenteret skal få ny detaljert informasjon. I et selskap som SAS så gjöres det feil, men disse feilene forsöker man å rette opp så fort man får informasjon om dette, som her. Problemet er at mange skriver om slike feil på internettfora (helt ok) men unnlater å informere de som kan gjöre noe med det. Da blir det vanskelig å rette opp feil. Men nå blir dette tatt tak i. PS drikke ER innkludert ;-) Last edited by SAS-Steward; 29-03-2016 at 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |