![]() |
|
![]() |
#721 |
EBD
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#723 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Kan ikke SAS snu på flisa snart, på tide at de skriver hva du kan få i stede for alt det du ikke får....
![]() Det er rett før beste løsning hadde vært og forenklet vekk hele SAS Plus. Kun kjøp det du vil ha... |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Joker
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
一期一会
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Wasa er da vitterlig svensk ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ny meny fra 1.6.2015. Det vil si ikke mye nytt, men Mikkeller Beer er i sortimentet både for Norden og Europa!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Ut i fra oppførselen til en del passasjerer til Sør-Europa i Plus, er jeg ikke overrasket over begrensningen på tre drikke.
Så lenge dette er for å kunne stoppe serveringen på de "verste" passasjerene uten at det blir diskusjoner ut av det, synes jeg det er helt OK. (Man blir flau av å være nordmann noen ganger. En ting er å ta seg noen drinker, noe annet er å tro man er flyets viktigste passasjer fordi man sitter i Plus og har betalt 200 kroner mer for billetten, og kreve GT nr. 8 et kvarter før landing. Men det hører til i en annen tråd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mon tro om det ikke er nettopp forskjellen mellom Go og Plus som gjør at noen oppfører seg slik, at de føler at de må "bruke fordelen" de har kjøpt seg til. Hadde man uansett klasse hatt gratis drikke, så hadde kanskje enkelte ikke hatt dette behovet for å "hamstre" seg til en "lønnsom" reise. Må vel til dels innrømme at jeg har utnyttet SAS Charter Plus Class på litt samme måte - beregnet hvor mange GT man må drikke....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Perfect vinkling:
http://www.adressa.no/reise/article545339.snd Quote:
Ikea kort, lånekort og bankkort! Last edited by gustavf; 01-06-2015 at 22:39. Reason: Ingress |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg kan ikke akkurat si at jeg er overrasket!
Selv om folk flest er som gummi og med gode hensikter etter et par for mye, så er det utvilsomt et uromoment for crew og pax å forholde seg til enkeltindivider med de sosiale antennene gjenglemt ved avgang. For noen virker det også som prestisje å hive i seg mest mulig. Spesielt de med opparbeidet status gjennom interesse for luftfart, snarere enn en de med jobbrelatert opptjening. At noen på død og liv skal brenne i seg godt over det som anses som normalt og "kos" i et fly, er etter min mening et tegn på mindre sosiale begavelser! |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
EBD
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Noen bilder jeg tok da jeg fløy CPH - OSL i går. Jeg måtte be hele tre ganger om en Mikkeller-øl og peke oppi trallen til flyverten der han påstod at de kun hadde Carlsberg. Men jeg betalte bare 50 (han ville jo ikke se på menyen) og ølen var veldig god! Gleder meg til å drikke to til onsdag og torsdag (OSL - TOS - OSL). Flere får jeg jo ikke… Jeg drakk forøvrig en øl, en appelsinjuice, et glass vann, en kaffe og en cola på flyruten som varte 1,5 timer (fløy Go og betalte, måtte vente 30 min over OSL). Enda godt jeg ikke fløy Plus utenfor Norden. Den nye regelen er latterlig! Last edited by JanFredrikB; 01-06-2015 at 21:05. Reason: Beklager veldig dårlig kvalitet på bildene |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Greit å bo ved TRD da, så det alltid blir minst et hopp ekstra på veien, og så får man passe på lete opp reisene med flest strekninger når man skal uti den store verden, 2*3 er mindre enn 3*3...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Newcomer
|
![]()
Ja det var en god øl. Drakk tre på tur fra NY til Gardemoen nå nylig. Og det var en uke før 1.Juni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser at dette opptar folk - nå også omtalt i NRK P1 Dagsnytt og P4!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#740 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |