![]() |
|
![]() |
#121 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg hadde domestic Travel Pass i en del år, og når de kuttet servering på innland i år "2000-og-crtmonitor", fikk jeg 2 måneders forlengelse av kortet (eller var det 1 mnd... hmm... tror det var 2).
Søt fotnote Dette var fremdeles i ungdommen (tydeligvis) av reise med kort, da jeg stod på Evenes og skulle dra kortet i gate. Magnetstripen var dårlig og baksiden av kortet usignert. Gate agenten mente at kortet dermed ikke var gyldig. Det hjalp ikke at reisen var booket med kortet og at jeg hadde med pass og førerkort. Jauda.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 07-03-2014 at 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Om dette er representativt, er vel ikke sannsynligheten for kompensasjon så stor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#124 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Syntes ideen om å sende ut frokostvoucher til de som bestilte før var en glimrende ide. Evt bare et gavekort på, f.eks 70kr som kunne brukes til hva som helst fra menyen.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
men må vel ta det de "ser". Min kinesiske sidekamerat gikk løs på sin nyinnkjøpte Hennessy(han var veldig opptatt av svenske tjejer)..
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. Last edited by Skuggenheimer; 08-03-2014 at 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Star Alliance only.
|
![]()
Er det nye ombordproduktet i gang nå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Husker i alle fall at når braathens innførte best og back så fikk alle som hadde bestillt før skillet ble innført plass i "Best" siden det i bestillingen sto at mat var inkludert. Vi var derfor et helt skolekorps som fløy "Best" fra FBU til LGW...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Justering fortsetter, fra og med 26. mars kan man kjøpe de beste setene også på kortdistanse-flyvninger til kr 99. Dermed unngår man å havne i 22-timerskøen som inn till nå har vært vanlig for Go-kunder uten status. Det sies at tilsvarende bestillingsmulighet med ekstra betaling kan forventes også innenlands i SAS sitt nett. Forresten, den prisen var det noe kjent med, men SAS sier at dette salget av seter for et gebyr er for de få som har spesielle seteønsker.
Kilde: http://www.check-in.dk/SAS-indfoerer...edereservation
![]() |
#129 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det dukket opp en notis, for de som har bestilt før endringene trer i kraft, så vil man få dekket utlegg for frokost eller alkohol (opptil 150 kr), etter å ha tatt kontakt med customer relations.
![]() |
#130 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
#131 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Hvor fant du dette? :-)
![]() |
#133 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Må le litt av Sandstø i SAS hentet fra E24:
Quote:
![]() http://e24.no/naeringsliv/sas-utvide...evalg/22817242 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Hadde ikke det bare vært fint? Da kunne man kjøpt reiser med lifemiles i First fra Oslo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Gjett hva jeg booket? Igjen... Selv om mitt hjerte tidvis banker for SAS, min gamle arbeidsgiver, tar jeg meg ofte i å undre over hva de driver med. Last edited by Altitude; 23-03-2014 at 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Da er det nye kveldsmåltidet testet, på tur fra Stuugart til København i en Cr900. Det manglet Orrefors-glass og varme rundstykker, men boksen før og etter åpning så i alle fall slik ut:
![]() ![]() Kaka ble ikke testet, men resten smakte ganske bra. En klar forbedring når man flyr ofte, og spesielt på ettermiddag/kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Slutt på sandwich på en del av de kortere Europa-rutene?
Jf. begrensningene omtalt her: http://viewer.zmags.com/publication/...6b#/f1e8f46b/1 Last edited by FlightDeck; 01-04-2014 at 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gin&tonic for 600 EB point ser ud til at være en bargain sammenlignet med andre EB-priser. Eller er det en fejl?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |