![]() |
|
![]() |
#1321 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Satt jo ved siden av en dame for et par uker siden som først skulle ha to vin. Da hun måtte betale for den ene skulle hun istedet ha to cola og en vin. Alt gikk rett i bagen mens flyvertinnen stod ved siden av. Så jeg forstår jo at de tilpasser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1323 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
På land er faktisk regelverket for servering slik at man er nødt til å åpne alle flasker og bokser man serverer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ikke direkte ombordproduktrelatert, men en annen ting SK har introdusert er billettypen "reise med liten håndbagasje som passer under stolen foran deg". Den som fant på denne billettypen burde jo vært kjølhalt for alt styr dette lager i ombordstigningsprosessen. Ved avreise med SK fra TRD nå må "boardinggruppe F" gå ombord sist, og damen i skranken stopper alle med bagasje som ser for stor ut og minner de på at de ikke får bruke bagasjehyllene - og at de må betale for ekstra bagasje. Så slipper hun de ombord. Jeg tviler på at noen benytter vandreturen fra gate til sete til å betale for bagasjen...
Jeg lurer på hvor mye ekstra SK tjener på å ha introdusert denne billettkategorien - og om det er verdt bryet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Med tanke på at «alle» selskap nå har denne type billetter, så må de jo kanskje ha noe for seg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1327 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1328 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1330 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Jeg tar sjelden mer enn en brus på Plus innenriks og sulter ikke i hjel på 50 minutter, men det blir bare så inmari gjerrig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg satt på rad 2 og nøtter/chips var de tom for.. Tåplig opplegg. Normalt tar jeg kunn en flaske vann. Det er svært skjelden jeg ser folk hamstre, så at de i snitt har leverer ut mere enn 2 enheter tviler jeg sterkt på. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
EBG/D blir automatisk oppgradert til en billett med ordinær håndbagasje (til bagasjehallene) når de bestiller disse billettene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Ja, selv om man har bestilt Go Light får man likevel håndbagasje, jeg reiser normalt aldri med disse billettene - men merket meg det da jeg bestilte en billett nå nettopp. Det står også følgende på nettsidene: «1 x 8 kg håndbagasje (55x40x23 cm) er inkludert i prisen når du reiser med SAS Go Light-billett.» |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
«1 x 8 kg håndbagasje (55x40x23 cm) er inkludert i prisen når du reiser med SAS Go Light-billett.»[/QUOTE"
Denne størrelsen tilsvarer en trillekoffert og får ikke plass under setet |
![]() |
![]() |
![]() |
#1338 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
EBG og EBD får den fordelen og kan ha håndbagasje som går i hattehylla De andre kan bare ha en veske/pose eller lignende under setet foran
![]() |
![]() |
#1339 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Fikk dette OSL-ARN.
Det virker som de prøver å komme med noen nye ting som ikke er vellykket (de sa at det kom noe nytt fra, var det 15 eller 1 desember hun sa (jeg husker ikke)). Ingen info om hva det er (de har sluttet med eddiketter), og det var noe grønsaks greie sa hun og den var så mektig at jeg ikke klarte mere en en bit av den. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1340 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Og ARN-OSL i dag fikk jeg dette.
Det var ikke mulig å lese hva det var. Den var kald, og inne i brødet var det tomatpure og oregano. Den var ikke god, helt ok. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |