![]() |
|
![]() |
#921 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
...og sånn går no dagan ![]() Mer seriøst: Du får akkurat det samme som før. Ingen endring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Prøvde meg på matbestilling ombord og prøvde å bestille pai som stod på menyen:
*peker på menyen og spør om de har pai* -Pai? *Dama ser veldig overrasket ut og ser på den andre dama som også bare rister på hodet* -Ja, det står i menyen at dere har pai. -*Ber om å få se menyen og leser den nøye og med vantro, viser menyen til den andre dama som også ruller med øynene og rister på hodet* -Er du sikker på at du ikke vil ha wraps? -Ja, det er jeg sikker på. Prøver meg igjen på returen: -Pai? *peker optimistisk på menyen* -Nei, beklager det har vi ikke. Men vi har wraps. Vil du ha det? -Nei, da står jeg over. -Det forstår jeg godt. Jeg synes heller ikke den er god.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 28-02-2016 at 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser for meg at de har en avdeling som lager menyene, og en avdeling som bestiller catering. De sitter på hver sin side av jordkloden uten info om hverandre og snakker ulike språk....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#924 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#925 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Har et par ganger prøvd å spørre om hva det er de serverer på IC ruter og har aldri klart få noe mer detaljert ut av dem enn "kjøtt", "kylling" eller "fisk". Bruker alltid smile og være hyggelig og korrekt, men får likevel inntrykk av at jeg er en skikkelig plage som stiller slike spørsmål.
![]() |
![]() |
#926 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#927 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Bedre lykke neste gang! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen som vet om det fortsatt bare er kaldmat å få i Go på langdistanse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#930 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SAS lancerer friske småretter - Fresh Bites!
http://www.sasgroup.net/en/sas-lance...r-fresh-bites/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#932 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser jo bra ut - blir jo også mulig å få kjøpt i GO på lengre innenriksruter
Fresh Bites og Pollarrullen er inkluderet i billetprisen på SAS Plus, mens pollarrullen kan tilkøbes af rejsende i SAS Go for 30 DKK, 35 NOK, 35 SEK eller 4 Euros fra kl. 9 og resten af dagen. Tilbuddet er tilgængeligt på flyvninger på op til 1 time og 20 minutter og serveres på interskandinaviske ruter, på størstedelen af svensk indenrigs og længere norsk indenrigs samt korte europæiske ruter. Enkelte flyvninger er undtaget af tidsmæssige årsager.
![]() |
#933 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God forbedring opp fra Wasa'n
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nei, dette er i forhold til Europarutene der normalt konsept i Pluss med måltid gis på flygninger lenger enn dette. Dette slik jeg opplever dette skal tolkes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#936 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Fresh bites synes jeg høres bra ut, undertegnede jobber iherdig med å a), bli 20 cm lengre eller b), bli en halvmeter mindre rundtomkring midt på..
Når jeg jobber hjemme er det ikke noe stress, da er det tilgang på nok ting som inneholder lite carbs, mer protein og grønt. Men på reise er det fryktelig vanskelig å holde seg unna baguetter, som er min store synd. Slike ting, som de wrapsene er absolutt å foretrekke, det tar toppen av panikksulten og er jeg fysen på noe er er en slik liten wrap 100 ganger bedre enn muffin.. Selv om jeg like fordømt kommer til å fly mye DY innad i kongeriket, så ser jeg for meg de der som et godt alternativ på en av de evinnelige turene mine til DUS.
![]() |
#939 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det her ser veldig bra ut!
Har vært mye positivt fra SAS i det siste
![]() |
#940 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Gleder meg til å teste den nye serveringen neste uke i Plus
![]() På lørdag fløy jeg med ATR og Jet Time fra Oslo til Kristiansand. Kan ikke SAS selv bare slutte å fly den ruta, og la JetTime ta seg av det strekket? Hyggelig besetning som kom og hilset på Frøken Cecilie før avgang, overraskende stille og rolig bakerst i Plus-seksjonen (satt på rad 18) og etter avgang kom de gjennom med serveringstralla. Kunne velge fritt fra tralla, og kaffe og te hadde de også. Like etterpå kom de gjennom kabinen med sjokolade. Og de ryddet faktisk bort sjokoladepapiret også. Det har aldri SAS gjort. Om ikke det var nok, så kom de jaggu rundt til oss i Plus og lurte på om vi ønsket noe mer! Påfyll av smoothie og kaffe liksom! Det blir jo ikke så mye bedre enn som så på et lite hopp nedover kysten. SAS har ikke tid til sånt på denne ruta. Greit nok at et jetfly suser avgårde litt raskere, men flytiden vår var faktisk på rett rundt 40 minutter. Og jeg tror jammen kabinbesetningen fikk tid til å småprate litt bakerst, før landing. Ja, ATRen er et vesentlig mindre fly, med færre passasjerer. Men poenget mitt er at DET GÅR AN ![]()
![]() Last edited by Cecilie; 23-03-2016 at 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |