Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-10-2023, 07:12   #1
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Fungerte forøvrig ganske bra på Malaga i går da var det tre egne adskilte linjer hvor en var proiritet 1 og en var prioritet 2. Vi var gruppe 1 (om det er på grunn EBD eller Plus Pro aner jeg ikke). Virket som et en del fok i gruppe to var tydelig skuffet da de veldig ville gå ombord først og skubbet og erget seg, og at det var sikkert 40 pax i prioritet 1.

Det artige var uansett at vi ble busset da broen gikk i stykker så da fikk gruppe 2 spurtet ut av bussen og kom seg først inn
Gruppe 1 er EBD og gullkortinnehavere i *A. Plus uten status er gruppe 2.
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2023, 08:02   #2
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default Re: SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Gruppe 1 er EBD og gullkortinnehavere i *A. Plus uten status er gruppe 2.
Hmm.. Synes ikke dette er mest fair. Synes de som betaler fulllpris for plus burde få gå ombord først (på short haul da dette er "beste" klassen.)

Jeg trives med å gå tidlig ombord (vel og merke når det er en smooth prosess) Koseligere i setet enn rundt en stressende gate.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2023, 00:13   #3
KnutW
Speedbird Concorde

KnutW's Avatar

Default Re: SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Jeg trives med å gå tidlig ombord (vel og merke når det er en smooth prosess) Koseligere i setet enn rundt en stressende gate.
Der er jeg diametralt motsatt, kun med unntak av der de har egen utgang til biz eller første og det er servering ombord før push-back.
I Europa prøver jeg alltid å gå sist ombord. Sitter gjerne på rad 1 midtgang, så man bare går inn og setter seg uten å måtte krokle seg nedover midtgangen. Smak & behag, men jeg hater å gå tidlig ombord og bli skumpet borti av alle som skal nedigjennom bakover.

Mht selve utgangsområdet setter jeg meg lengst unna skranken og ombordstigningskøene, gjerne på naboutgangen hvis det er rolig der.

Koselig foran + tidlig ombord? Nuvel. Den debatten får vi ta over den andre halvliteren på julebordet, når vi er ferdig med å snakke Porsche.
KnutW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules