![]() |
|
![]() |
#581 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
På SK fra OSl-TRD i går ettermiddag spesifiserte crew over høytaleren:
"Ang vann så er dette gratis i Pluss, men dette må kjøpes i GO, kr 25 med eller uten bobler..." Så ikke noe gratis der nei. Men greit at de uansett sier fra, men her er det som alle sier forskjell fra crew til crew og flight til flight.. For ukonsekvent og dårlig det! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Joker
|
![]()
Det neste blir vel at de begynner å seg betalt for vann i Plus, brus og alkohol blir fremdeles gratis...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Last edited by MountainDew; 24-01-2015 at 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Men de ser ikke ut til å selge mer enn 2 flasker per flight. Da hadde de tjent mere på å ta betalt for kaffen.
![]() |
#587 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Helgeturekstremist
|
![]()
De har jo vridd og vendt på nesten alt innen produktet, kan ikke skjønne hvorfor kaffen skal være hellig.
![]() |
#589 |
EBD
|
![]()
Det er kaffe og avis (og bagasje) som skiller SK og DY for kunder uten status.. Det vil nok rokke ved konseptet SK som fullserviceselskap om dette forsvinner, selv om servering er nitrist sammenliknet med andre *A.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Dette med vann er også krystallklart kommunisert fra SAS, men det er dessverre kolleger som enten ikke evner å forstå eller ikke vil forstå hva selskapet har sagt og bestemt. Derfor blir det dessverre forvirring hos kundene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Joker
|
![]()
Jeg mener det var en kabinansatt som skrev på forumet for en tid tilbake at de skulle spørre om man ville kjøpe en flaske vann, svarte man nei ville man fremdeles få et glass. Stemmer dette og evt. er denne praksisen endret nå?
Last edited by KristianSk; 25-01-2015 at 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er riktig, man skal spørre om man vil kjøpe en flaske. Om ikke skal man gi et lite glass vann.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noterte meg at jeg i plus fikk et "comfort kit" som kan sies å være en scale down version av det som gis ut i Biz, har ikke fått dette før, er dette endel av det nye servicekonseptet eller er det bare jeg som ikke har fulgt med tidligerE?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
EBD
|
![]()
Her på fredagen var det kun servering av kaffe/te til passasjerer i Plus mellom Oslo og Kristiansand.
Vi i Go fikk en liten sjokolade istedenfor. Jeg håper det var en naturlig forklaring på dette og ikke et nytt konsept.. Det er riktignok en relativt raskt tur men jeg setter pris på en kopp varm drikke uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
På de korteste rutene har det ofte vært annonsert at det kun er kaffe/te/sjokkis servering. Skulle ikke forundre meg om de kommer til å annonsere dette, for å skape et mer forutsigbart produkt. Tar man av fra 04 på KRS og lander på 01L på OSL så er flytiden sjeldent mye mer enn 30 minutter.
![]() |
![]() |
#598 | |
EBD
|
![]() Quote:
Dette er første gang jeg har opplevd at kun Plus får kaffe/te.. Serveringen mellom OSL og KRS er vel forøvrig ganske variert, men har aldri sett at de ikke har hatt tid til å gå igjennom hele flyet med vogna. Begynner å bli en smule skralt: Alltid med SAS: * Eurobounspoeng (såvidt...) * Innsjekket bagasje Ryker innsjekket bagasje er vi på DY-nivå.. I tillegg ser det ut til at det nesten er slutt på smågaver til småunger på flyet. Og jeg ser det som svært langt frem i tid med fasttrack og lounge på Kjevik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Det er bingo om hva man får på den ruten. Sist kjøpte jeg oppgradering på OT.(er ikke EBG). Men kun te og kaffe ble servert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Mye her har slått til på kort tid: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=109527
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |