![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
|
![]()
Man kan jo lure på om myndighetene der borte, egentlig er i stand til å vurdere og godkjenne noe som helst innen luftfarten. At et fly i etterkant av godkjenning, viser seg å inneha så mange kritiske feil, er intet mindre enn en fallitterklæring.
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,859
|
![]()
Men slike potensielle feil som de fatale her må jo være svært vanskelig for en tredjepart å finne på forhånd? Hvis ikke en gang Boeing fant dette (og alvorlighetsgraden av det) etter massive mengder med testflygninger og simulator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,120
|
![]() Quote:
Det gjelder vel de aller fleste flytyper å finne ymse saker som må rettes opp: uavhengig av produsent og produksjonsland |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
|
![]()
Jada, det dukker sikkert opp nye ting. Men dette med kablene feks, må man jo ha hatt klare retningslinjer for. Hvorfor ble det ikke oppdaget i første runde?
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boeing 777X - statustråd | LN-MOW | Flyforum | 218 | 08-02-2025 07:20 |
Boeing planlegger 737MAX-erstatter til 2030 | RJon | Flyforum | 36 | 15-03-2024 17:39 |
Norwegian 737MAX - statustråd | LN-HFH | Flyforum | 202 | 02-06-2023 12:08 |
COPA bestiller 61 737MAX | LN-MOW | Flyforum | 2 | 11-04-2015 15:28 |
Boeing med 737MAX winglets til 737NG | Someone | Flyforum | 33 | 12-03-2015 14:42 |