![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
Men - med denne forkortning av product-cycle som vi ser idag - sa er begge lösninger bare en relativ kortvarig mellomsteg som vil erstattes innen 15 ar med en helt nytt konsept.
__________________
Business Analyst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]() Quote:
- 737 Classic ble produsert mellom 1984 og 2000 - altså produksjonsperiode på 16 år. - 737 NG-produksjon startet i 1998 og hvis NGene produseres i 2014 vil de gå forbi Classic-en i produksjonslengde.
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
Hovedproblem til A320NEO og B737MAX blir vekten. Ingen av disse to fly adresserer markeds önske etter en lettere fly. Dette vil komme med C-Serien og deretter vil vi höre noe fra bade Airbus og Boeing. Rett og slett fordi ingen kan ignorere en 10t vekt-differanse pa langt sikt.
__________________
Business Analyst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boeing 777X - statustråd | LN-MOW | Flyforum | 218 | 08-02-2025 07:20 |
Boeing planlegger 737MAX-erstatter til 2030 | RJon | Flyforum | 36 | 15-03-2024 17:39 |
Norwegian 737MAX - statustråd | LN-HFH | Flyforum | 202 | 02-06-2023 12:08 |
COPA bestiller 61 737MAX | LN-MOW | Flyforum | 2 | 11-04-2015 15:28 |
Boeing med 737MAX winglets til 737NG | Someone | Flyforum | 33 | 12-03-2015 14:42 |