![]() |
|
|
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,471
|
![]()
Don't go there ....
Men det vil aldri skje. Det ville bli et sikkerhetspolitisk problem. Det verste som kan skje (etter min mening) er at de går i Ch. 11, skiller sivil- og militærproduksjonen i separate selskaper og lar sivilproduksjonen ta støyten. Etter en massiv gjeldssanering vil muligens sivilproduksjonen fortsette, men minus 737. Så vil tiden vise om de blir sterke nok til å opprettholde produksjonen og utvikle nye sivilfly. Mulig de kan gå tilbake og kovertere en del ordre til NG .. sikkert en del kunder som ser dette som beste alternativ og NG er jo teknisk sett ikke nedlagt ennå. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boeing 777X - statustråd | LN-MOW | Flyforum | 218 | 08-02-2025 07:20 |
Boeing planlegger 737MAX-erstatter til 2030 | RJon | Flyforum | 36 | 15-03-2024 17:39 |
Norwegian 737MAX - statustråd | LN-HFH | Flyforum | 202 | 02-06-2023 12:08 |
COPA bestiller 61 737MAX | LN-MOW | Flyforum | 2 | 11-04-2015 15:28 |
Boeing med 737MAX winglets til 737NG | Someone | Flyforum | 33 | 12-03-2015 14:42 |