![]() |
|
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2015
Posts: 219
|
![]() Quote:
![]() Inte helt enig i synsättet att CPH utvecklas på bekostnad av ARN. Vill helst inte göra det här till en CPH vs ARN diskussion, men har läst den förrut ett par gånger. Nu var det också jag som drog upp BRA-Bromma-ARN i den här tråden (vilket var nog fel tråd) men förstår att en del opponerar sig är att ARN är inte lika tillgänlig (tåg eller metro) + att det är en stor fysisk flygplats dvs man skall gå en del för att komma till gaten. Men enig med dig att i det stora så är det nog rätt for Stockholm att så mycket som möligt koncentreras till en flygplats. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
SAS med felles kommersiell enhet - ledet av ny norsk SAS-direktør | FlightDeck | Flyforum | 11 | 15-02-2010 23:29 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |