![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 599
|
![]() Quote:
IAD-Skandinavia seiler vel kanskje opp som en potensiell UA rute med A321 dersom SK kaster inn håndkle permanent? YYZ maskinen skal vel inn på OSL-JFK i vinterprogrammet med mindre det blir 1 x A330 og 1 x A321 på CPH-JFK? Men de må vel frigjøre en A330 til MIA? Og A330 maskinen som flyr OSL-EWR i sommerprogrammet skal vel da gjerne inn på CPH-BOS slik at det frigjøres en A350 til CPH-BKK? Eventuelt A321 på CPH-BOS og A330 på CPH-JFK. Men hvordan skal man eventuelt få til SEA om det skulle være hold i de ryktene? Last edited by AndreasN; 16-12-2023 at 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2012
Location: Denmark
Posts: 314
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 599
|
![]()
Diplomatene tar nok heller en transfer? AA flyr vel ikke Europa ut fra DCA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2012
Location: Oslo
Posts: 776
|
![]()
Det er tydelig at SAS nå tenker helt nytt i måten de sluser USA-trafikken sin på. Ut i fra DELTA sitt nettverk, tror jeg det er stor sannsynlighet for at det etterhvert blir direkteruter fra OSL-ATL og ARN-ATL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 599
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2019
Location: CPH
Posts: 211
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2012
Location: Oslo
Posts: 776
|
![]() Quote:
Mye tyder på at trafikken på EWR etterhvert blir flyttet over til JFK samt at BOS styrkes. IAD og ORD blir nok mindre viktige, men amerikanske storbyer som f. eks IAD kan nok være viktige destinasjoner for SAS til tross for at de ikke utgjør noen knutepunkt for DELTA, så derfor fint å kunne sette inn A321LR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,387
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 599
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 599
|
![]() Quote:
Så er jo YYZ er sommerrute som passer bra med bruken av denne maskinen på vinteren. Last edited by AndreasN; 16-12-2023 at 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2012
Location: Oslo
Posts: 776
|
![]()
Ut i fra oversikt over antall reisende med DELTA 2022, så er Minneapolis(MSP), den nest største HUB´n til DELTA og derfor betydelig viktigere rute å sette inn større materiell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2019
Location: CPH
Posts: 211
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,948
|
![]()
Ser it som SAS bytter fra Terminal 7 til Terminal 1 på JFK neste sommer også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,184
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,152
|
![]()
CPH - MSP er 3720 nautiske mil.
Range på 321LR er ca. 4000 så det er i drøyeste laget ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2015
Posts: 204
|
![]()
Hur är beläggningen på BKK? Ny linje som man konkurrerar på. Antar att man går igenom alla möjligheter att hitta kapacitet. Nu med nya spelregler på N Amerika antar jag att man vill gärna vara med från starten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,948
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 599
|
![]()
Det er ikke mye å velge i av UA conections på SAS sine nettsider om dagen så noe må jo nesten være på gang?
På samme måte som at terminal bytte og økt frekvens må komme av en årsak så er det vel grunnet allerede solgte billetter at de må opprettholde kapasitet til EWR gjennom sommerprogrammet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,948
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 599
|
![]()
Ser at det er en del som har fått slettet sine bookinger, typisk UA fra EWR. Så det er vel typiske bookinger der det er SK/UA kombinert. Bookinger der SK er utelukket går vel da gjerne fortsatt igjennom?
Ser også at noen påstar at Berg Hansen feks hevder at United har sluttet å samarbeide med SAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
SAS med felles kommersiell enhet - ledet av ny norsk SAS-direktør | FlightDeck | Flyforum | 11 | 15-02-2010 23:29 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |