![]() |
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,080
|
![]() Quote:
Nå mener jeg SAS i stor grad har slitt mer med gjennomføring, enn strategien. Å fly folk til, fra og innen Skandinavia, er jo vanskelig å komme bort i fra for et flyselskap som opererer her. Jeg tror du nok her både er for utålmodig og kanskje overdriver hva oppkjøpet nå betyr. Spesielt på shorthaul, tror jeg det heller er snakk om justeringer enn akkurat de helt store endringene. Uansett er dett ting som kommer til å ta tid, og sikkert også gjennomføres litt etter litt. Jeg sliter litt med å se at man kutter CPH-TLL på vinteren som kanarifuglen i kullgruven. Dette er jo både en destinasjon med ganske store sesongvariasjoner og mye av næringslivet her er jo rettet mot Finland og Sverige. Gambia mener jeg er fornuftig. Det er jo heller ikke en SAS rute, men de får leid ut kapasitet til Apollo, på en tid av året hvor de typisj har for stor kapasittet på longhaul. Og det uten kommersiell risiko. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
SAS med felles kommersiell enhet - ledet av ny norsk SAS-direktør | FlightDeck | Flyforum | 11 | 15-02-2010 23:29 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |