![]() |
|
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2013
Posts: 205
|
![]() Quote:
ICN hadde vært skikkelig kult for det er mye aktivitet i Korea. PUS hadde vært ekstremt fremoverlent, men det spørs om det er nok behov i markedet til å opprettholde kapasitet og frekvens. Tidligere var det vanlig å fly via PEK eller PVG for å komme seg dit hvis man ønsket mest mulig SAS. Med tanke på hvor mange ruter det har blitt til USA er det rart at SEA, SIN, BKK og ICN hele tiden ser ut til å bli nedprioritert. Eller, rar og rart. Vil tro at SAS har god kontroll på det adresserbare markedet og prioriterer deretter. Det er jo også et puslespill å få tilgjengelig slotter i begge ender til å gå opp. Sovjet 2.0 kødder det også til. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
SAS med felles kommersiell enhet - ledet av ny norsk SAS-direktør | FlightDeck | Flyforum | 11 | 15-02-2010 23:29 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |