![]() |
|
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Når man skriver klagebrev, så er det lurt å lese igjennom og prøve og sette seg inn i mottakers situasjon. Det var mye bla bla for mangel på IFE. En nøytral tone løser også mye mer enn en (subtil) angripende tone.
Ellers, et annet tips er å formulere det i en slik mal: Innledning Problem Følger Løsning Avslutning Husk også at som oftest så har de juridiske rådgivere, og kjenner mye av gjeldende rett innenfor område - det vil derfor ofte virke dumt å ta opp generell juss, spesielt uten å ta opp noe konkret.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan er Singapore Airlines sitt produkt fra København? | HS-TGA | Reiseforum | 13 | 22-12-2014 23:47 |
LOT longhaul - 787 invigningsdetaljer og ny Elite Fleet produkt | Stoarn | Flyforum | 4 | 12-04-2012 19:31 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Litt OT: En dag i Norwegian sitt tegn | EB | Flyforum | 7 | 21-07-2007 00:33 |
Aftenposten Aften med ny klage på Norwegian og Sterling | EB | Flyforum | 1 | 22-05-2006 19:40 |