![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Det spørs vel hva man definerer som produktet? Har man ikke eksempler på pakketurister som har fått refundert noe av reisekostnadene når det har vist seg at bildene i katalogen ikke stemte overens med det man fikk servert ved ankomst?
Det er vel heller ikke så enkelt som å bare si at siden man ikke kansellerte så har man akseptert et forringet produkt? Noen kan kanskje endre sine reiseplaner på kort varsel, mens for andre er det litt logistikk som skal på plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Her gjelder også "Pakkereiseloven", som gir et noe ytterligere punkter enn luftfartsloven og markedsføringsloven generelt.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan er Singapore Airlines sitt produkt fra København? | HS-TGA | Reiseforum | 13 | 22-12-2014 23:47 |
LOT longhaul - 787 invigningsdetaljer og ny Elite Fleet produkt | Stoarn | Flyforum | 4 | 12-04-2012 19:31 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Litt OT: En dag i Norwegian sitt tegn | EB | Flyforum | 7 | 21-07-2007 00:33 |
Aftenposten Aften med ny klage på Norwegian og Sterling | EB | Flyforum | 1 | 22-05-2006 19:40 |