![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så forklar meg fra et forbruker perspektiv hva som er forskjellen da.. Forbrukeren tenker da ikke paa hva som er drift og ikke i forskjellige bransjer. Man forventer aa faa det man betaler for og som Er lovet.
Forklar meg forskjellen istedenfor aa bare insinuer at det jeg sier er tullete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
NSB First Class
|
![]() Quote:
Sa Dy tydelig ifra før avreise at 787 utgikk? Hva er forskjellen på å drifte et limoselskap sammenlignet med et flyselskap: Lover og regelverk Opplæring og Sertifisering av personale Vedlikehold av personalets kompetanse Kostnader i drift Sårbarhet i drift (ift vær, mekanisk, fasiliteter) Løsninger på manglende/ufullkommen produktleveranse Jeg sier ikke at Dy er uskyldige her, men stiller heller spørsmålet til deg om hvor langt du bør trekke grensen. Jeg har SELV erfart å ikke få et produkt jeg ville ha ifbm flyreise (ikke rett flytype, mat, underholdning). Jeg valgte å ikke klage fordi jeg kom dit jeg skulle. Hadde jeg kjøpt billett i F med Ek og fått Y med sk istedenfor hadde jeg klaga noe så sinnsykt.. Og hvis jeg må forklare deg forskjellen, begynner jeg å lure.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan er Singapore Airlines sitt produkt fra København? | HS-TGA | Reiseforum | 13 | 22-12-2014 23:47 |
LOT longhaul - 787 invigningsdetaljer og ny Elite Fleet produkt | Stoarn | Flyforum | 4 | 12-04-2012 19:31 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Litt OT: En dag i Norwegian sitt tegn | EB | Flyforum | 7 | 21-07-2007 00:33 |
Aftenposten Aften med ny klage på Norwegian og Sterling | EB | Flyforum | 1 | 22-05-2006 19:40 |