![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]()
Navn: Fnate Fnatesen
Født: Finni hengende ganske nonchalant på en adopsjonssentral i Roma i 2002. Sivilstand: Singel Bor: Hjemme Yrke: Velferdsoffiser i firmaet til Pappa Språk: Norsk og noe Engelsk (hello, Coca cola please, go away, it looked like this when I came, I never touched that) Nærmeste flyplass: OSL Flyinteresse: Primært interessert i å spise kake om bord i fly. Evt raide Club Kitchen. Også liker jeg kantiner med selvbetjening. Spotting: Hæ? Favorittfly: Boeing 747 Kontrafavorittfly: Airbus A380 Favorittflyselskap: Air Tahiti Nui Kontrafavorittflyselskap: Xiamen Airlines Status: Sølvmedlem hos Eurobonus Flyteknisk interesse: Ikke mye, men lurer voldsomt på om fraktfly kan selges til internasjonal shipping, og hva som skjer hvis jeg spiser dødsmye kake og så løper frem og tilbake i flyet. Favorittreisemål: Jackson Hole, Wyoming Favoritthotellkjede: Four Seasons Stort sett en glad liten umulius som spiser masse kake, hopper i hotellsenger og tømmer minibarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har du ikke nok research der enda?
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Alder: 24
Nærmeste flyplass: OSL Favorittfly: B-747 Favorittbil: DB5 Favorittflyselskap: Norwegian ![]() Kontrafavorittflyselskap: SAS (kommunistpakk) ![]() Fordelsprogram: Oslo Børs Beste flyopplevelse: Nesten tom LH Airbus MUC - OSL (burde fly mer) Reisemål: Europa Kun om jeg må: Far East Last edited by FHPrater; 04-12-2015 at 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|