![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Oppdatering av meg.
Navn: Aleksander Maaland Alder: 15 Bosted: Stavanger Nasjonalitet: Norsk Skole:ja, uheldigvis. Jobb: Skitrekk-> www.aalsheia.no Nærmeste flyplass: SVG Flyinteressen: Fra blodet, fløy første gang når jeg var 3 måneder gammel grunnet født med ganespalte (Hareskår). Da fløy jeg SVG-BGO og har fløyet den ruten og retur enormt mange ganger(dagsturer også) grunnet kontroll på haukeland. Og er glad jeg fikk interessen! Favorittfly: 737-700 av de amerikanske og A321 av det europeiske felleskapet. *Har ENDA ikke fløyet noe stort.. Ut på tur til NY i sommer, blir da noe mellomstort/stort! Favorittflyselskap: SAS av fedrelandet. KLM av utland av deres kongelige service! Spotting: Så ofte jeg klarer Andre interesser: Båtlivet, fisking, veldig reiseglad å amatørfotograf aka spottingen. Tenker å bli: Pilot,flymekaniker eller flygeleder. Får ta det med tiden. Fotoutstyr: Canon Eos1000D EF-S 18-55 MM(standardlinse= Sigma 70-300MM DG macro (Ungdom som bruker penger på og reise..) Giottos VT808 (stativ) |
![]() |
![]() |
|
|