![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Forumet har varit igång ett tag, med en hel del aktiva (och mindre aktiva) medlemmar. Tänkte därför att det kunde vara trevligt om man berättade lite om sig själv.
Namn: Per Christian "PC" Reithe Ålder: 32 (28Mars) Civilstånd: *Censored* Nationalitet: Norsk/Svensk Bor: Göteborg Språk: Svenska, engelska, franska och nybörjare i ryska (min Norsk finns det lika många meningar om som bönder i kyrkan) Yrke: Client Coordinator i Maersk Line Närmaste flygplats: Göteborg Landvetter (GOT) och Göteborg Säve, City Ainoort (GSE) Favoritresmål: USA, Côte d'Azur, Bangkok, Norge och allt som ger goda upplevelser. Fick flygintresset: Med mordersmjölken! Bägge föräldrarna arbetade inom ett större skandinaviskt flygbolag då jag föddes. Flög första gången med Linjeflygs F28 när jag var tre månader från Arlanda till Göteborg. Spotting: Inte så mycket längre. Kamera: Nikon D60 med diverse goodies Specialintresse: Managementbiten av flygbranschen. Lämnat densamma efter 8 år Last edited by Savipix; 30-04-2016 at 19:05. |
![]() |
![]() |
|
|