![]() |
|
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Navn: Truls
Alder: 66-modell Nasjonalitet: Norsk Bor: Oslo Språk: Norsk, fransk, engelsk, med litt godvilje klarer jeg også kommunisere på spansk og tysk Yrke: Produktsjef Favoritt reisemål: Alltid neste destinasjon, prøver å komme meg til en ny destinasjon annen hver helg. Favorittdrikk ombord: Apfelschorle Flyinteresse siden: Jeg fikk inn kontrolltårnet på Evenes med gammel radio på hytta da jeg var liten, men ser på fly som et middel og ikke som et mål. Favoritt fly: A380 så langt Spotting: Lite, titter ut og ser mye rart når flyet takser rundt på diverse flyplasser. Av og til tar jeg bilde om det ser veldig rart ut. Under reise lytter jeg til: populærvitenskapelige podcaster og musikk som ikke passer norske ører Kamera: Canon S95 som etter 30.000 bilder snart må byttes ut til noe raskere som man også får dykkerhus til Bil: Skal man prioritere å reise må man i Norge kutte ut denslags luksus.
|
|