![]() |
|
![]() |
#11 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Som forholdsvis ny i forumet så kommer en liten presentasjon av meg selv her...
Navn: Terje Skogvold Alder 51 (født i 54 så derav "nick") Sivilstand: Gift med Berit og har 3 barn 11/17/21år(bor i BNE) Nasjonalitet: Norsk Bor: Ottstad, ca 3 km syd for Hamar (ENHA) Språk: Norsk, engelsk,noe tysk og spansk Yrke: Cargo planner i Sas Cargo på Gardermoen Nærmeste flyplass: Hamar og Oslo Gardermoen (OSL). Favoritt reisemål: Sesongbetont men London og Praha er fine steder og ikke minst Oskosh i Usa (EAA fly-inn) Fikk flyinteresse: Må være medfødt ifølge kona. Ønsket å bli "noe stort" f.eks en flyplass da jeg var liten. Har jobbet med mye innen fly. Siden 1981 i Sas Cargo, men også ett par opphold for å jobbe som AFIS på Hamar(sukk...det var tider det) og flygelederassistent(Oslo ACC på "gamle" Fornebu). Spotting: Har alltid hodet oppovervendt og "spotter" alltid. Jobben medfører mye nærkontakt med fly (det var bedre før på Fornebu)men er mere facinert av "opplevelsen" en å feste det til en filmrull eller to. Kamera: Ja, men tar sjelden flybilder (det er så mange på nettet fra før) Spesialinteresser: Spiller baritone i "verdens" beste brassband,Ottestad Brass og er lidenskapelig golfspiller samt at jeg følger Lfc i tykt og tynt
|
|