![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
hiver meg på Navn : Erik M Wold Bosted. Norstrand Oslo Sivilstand : Gift siden 74 (føler meg nesten litt unormal) 3 barn 24/28/30 + 2 barnebarn Snakker stort sett norsk men kan gjøre meg forstått på engelsk tysk og fransk Jobb : Ingeniør i Telenor (jobbet der siden 72, blir ikke kvitt meg) Flyinterresse : antagelig mefødt , far var utdannet jagerflyver men gikk over i redningstjenesten helikoptervingen pga som jeg har hørt min mor si at jagerfly dengang var litt utrygt , flere av hans kullkamerater omkom), omkom i januar 1956 helikoperstyrt i sirdal . Syklet til fornebu fra andre siden av byen i 60 åra og har også minner fra dengang terminal bygningen var ved tårnet. Tok endel bilder også dengang men kvaliteten når jeg ser på de nå er vel så som så men morsomt og ha. Husker vi kunne gå inn på plassen blant flyene , har faktisk noen bilder hvor kameratene mine står innunder hjulene på flyene . (og vi var ikke invitert) Siden har jeg fortsatt og ta bilder frem til idag så det blir jo litt etter hvert. Hobbyer : Flyspotting (fotografering, flymodeller , flyselskap , historie er mine interesser.) har jo andre interesser også men de hører jo ikke inn her Kjører rundt i en riskoker og er glad i kona , barna og barnebarna og ellers i livet og koser meg på Gardermoen når det er litt varmere i været Hilsen sseas |
![]() |
![]() |
|
|