![]() |
|
![]() |
#221 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei hei!
Jeg er ny her på forumet, men har fulgt med i rundt 1 år nå ![]() Navn: Christopher Nuland Andersen Alder: 17 Bosted: Flekkefjord Nasjonalitet: Norsk "Yrke": Elev Språk: Norsk! Engelsk und ein bisschen deutsch Nærmeste flyplass: ENLI, og midt i mellom ENZV og ENCN Interesser: Luftfart, flight simulator, modellbygging, fiske og friluftsliv. Favorittfly: L1011, 777, 737, il-62, TU-154 Favorittflyselskap (av de jeg har flydd!): Air Canada Favorittblad: Airlinerworld, Flynytt, Limtuben og PC pilot |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Navn: Ole - Kristian
Født: 1990 Bor: Bergen Sivilstand: Singel Nasjonalitet: Norsk Språk: Norsk, svensk og engelsk. Kan sikkert hoste opp enkelte fraser på fransk ved behov Jobb: Tjener Kongen, Fedrelandet og Flagget ![]() Fikk flyinteresse: XXX antall turer BGO - SVG med det gamle Braathens Favoritt-flyselskap: SK Favorittfly: MD - 80 av alle varianter og 737 - 405 er favoritter Favorittland: Frankrike
![]() |
#223 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Navn: Akira Nguyen
Alder: Feb 1986 modell.. Sivilstand: Kjæreste Nasjonalitet: Norsk Bor: Oslo Øst.. et par mnd i året i Atlanta, GA, USA Språk: Flytende norsk, engelsk og vietnamesisk Utdannelse: Bachelor i reiseliv Yrke: Jobber for Norwegian Nærmeste flyplass: OSL Favoritt reisemål: USA, Singapore & Vietnam Fikk flyinteresse: Første gang jeg fløy til USA i 1997 Favorittfly: Boeing Trippel 7 Favorittflyplass: ATL/KATL & SIN/WSSS Spotting: Før, men ikke nå lenger Kamera: Jepp.. Canon 40D og Ixus 970 IS Bil: BMW 2004 E46 Spesialinteresser: Fly, fly, fly, fly og Manchester United
![]() |
#224 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Navn: Pavel
Alder: 25 Nasjonalitet: Russisk Sivilstand: gift, 1 datter Bosted: Tromsø Språk: Russisk, engelsk, norsk, svensk og en hel del til Yrke: stipendiat v/UiT Nærmeste flyplass: TOS (selvsagt) Favorittflyplass: AMS Flyplass jeg hater: SVO, hele greia må bare rives ned |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Newcomer
|
![]()
Navn: Rune
Alder:21 Nasjonalitet: Norsk Bosted: Trondheim Nærmeste flyplass:TRD Yrke: Lagermedarbeider. Interesser: Fly,fotball,Vintersport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har endret litt på brukernavnet, så ny profil følger:
Navn: Trond Olsgard Alder: 42 Sivilstand: Ugift Bosted: Beste Gamle Oslo Språk: Engelsk og gymnastysk Yrke: Infopaq Media, leder for Radio og TV Flyplass: OSL Spotting: Nei. Kamera: Casio Exilim Telefon: venter på iPhone Kjører: Trikk Øvrige interesser: Reiser, mat og vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jaja, det er vel på tide å oppdatere litt igjen...
Navn: Ståle E... Alder: 1953 modell (tida går gitt) ![]() Sivilstand: Kjæreste Nasjonalitet: Norsk Bor: Oppe i høyden utafor Drammen. Språk: Norsk, engelsk, tysk Yrke: Jobber i IT avd i ett norsk internasjonalt selskap. Nærmeste flyplass: Hokksund, Jarlsberg, Torp, Rygge, OSL Favoritt reisemål: Norge, Sør-Europa, USA og Thailand. Drømmer om en tur til Australia, New Zealand og Sør-Stillehavet. Fikk flyinteresse: Så langt jeg kan huske, Vokste opp i Skien, og sykla ofte opp til Geiteryggen for å se på Norseman og Harvard ++ Favorittfly: T7, A380 og Gulfstream V Favorittflyplass: Tja, det er mange Spotting: Mye før, men ikke så mye tid til det nå lenger. Får jo spotta litt under alle jobbreisene. Kamera: Canon 20D Bil: Audi TDI Quattro Spesialinteresser: Fly, bil og alt som ruller og går. Reising. Hytta på fjellet i Telemark.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Navn: Kjetil Kjernsmo
Alder: 36 Sivilstand: gift Nasjonalitet: Norsk Bor: Oslo Språk: Norsk, engelsk, tysk Yrke: Cand. Scient i teoretisk astrofysikk; jobber nå med Semantic Web. Nærmeste flyplass: OSL Favoritt reisemål: Har vært mange rare steder, må roe ned litt med barn... Fikk flyinteresse: Siden jeg var ganske liten... Favorittfly: Tja, noen små jetfly, kanskje, sånn Cessna Citation Mustang, uten at jeg har flydd med det noengang... Favorittflyplass: Ånei, men det er noen jeg hater ;-) Spotting: Ikke siden jeg var ca 10 år... Spesialinteresser: Har hatt verdensrekord i å gå på glødende kull, og har gjort en førstebestigning av et stort og høyt fjell i Tibet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmm, trodde virkelig jeg hadde skrevet her, men det hadde jeg visst ikke, så får vel presentere meg jeg også.
![]() Navn: Kristoffer Rivedal Alder: Så vidt en 1985 modell. ![]() Bosted: Bergen Nærmeste "flyplass": Grønneviksøren Favorittflyplasser: BGO, BOO og HND Favorittfly: DC-9, F-16 og Dash8 Spotting: Ja, så ofte lysten og været er der. Kamera: Canon 40D Interesser: Fly, foto, musikk og film Språk: Norsk, engelsk, håpløs tysk og japansk som svikter mer og mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann alle sammen, på tide og oppdatere meg da. Kalte meg tidligere princecharming her, men har nå gått bort fra dette og over til sarpingen87.
Navn: Robert Nordli Alder: 22 Bosted: Sarpsborg Sivilstand: Samboer Yrke: Hjemmeværende husmor ![]() Fremkomstmiddel: Buss eller samboerens Alfa Romeo Nærmeste "flyplass": Moss lufthavn Rygge, RYG Favorittflyplasser: RYG, TRF, SVG, GSE og PRG Favorittfly: Airbus A320 og Embraer ERJ 175 Spotting: Ikke så ofte gitt Kamera: Fujifilm Finepix Interesser: Fly, buss, musikk og film Språk: For det meste norsk og engelsk, kan noen tyske og tsjekkiske ord
![]() |
#231 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Etter noen år som medlem får jeg vel presentere meg jeg og:
Navn: Knut Alder: 22 Nasjonalitet: Norsk Bustad: Oslo Sivilstand: Samboer Utdanning: Ferdig med reiselivsutdanning til sommeren. Hint hint alle som trenger folk, hehe ![]() Yrke: Student for tiden Næraste flyplass: OSL Favoritt flyplass: PEK Flyinteresse: Arvet fra far Spotting: Bare når jeg skal fly selv Favorittfly: Big Boeings Andre interresser: Reiseliv, mat, musikk og film. Trening. Favorittmat: Thai Favorittreisemål: SE-Asia |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Oppdatering av meg.
Navn: Aleksander Maaland Alder: 15 Bosted: Stavanger Nasjonalitet: Norsk Skole:ja, uheldigvis. Jobb: Skitrekk-> www.aalsheia.no Nærmeste flyplass: SVG Flyinteressen: Fra blodet, fløy første gang når jeg var 3 måneder gammel grunnet født med ganespalte (Hareskår). Da fløy jeg SVG-BGO og har fløyet den ruten og retur enormt mange ganger(dagsturer også) grunnet kontroll på haukeland. Og er glad jeg fikk interessen! Favorittfly: 737-700 av de amerikanske og A321 av det europeiske felleskapet. *Har ENDA ikke fløyet noe stort.. Ut på tur til NY i sommer, blir da noe mellomstort/stort! Favorittflyselskap: SAS av fedrelandet. KLM av utland av deres kongelige service! Spotting: Så ofte jeg klarer Andre interesser: Båtlivet, fisking, veldig reiseglad å amatørfotograf aka spottingen. Tenker å bli: Pilot,flymekaniker eller flygeleder. Får ta det med tiden. Fotoutstyr: Canon Eos1000D EF-S 18-55 MM(standardlinse= Sigma 70-300MM DG macro (Ungdom som bruker penger på og reise..) Giottos VT808 (stativ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heisann! Ny her, så er vel kanskje greit å presentere seg med en gang.
Navn: Hermann Alder: 15 Født: 30.11.94 Bosted: Drammen Nasjonalitet: Norsk Yrke: Så fort som mulig Interesser: Fotografering, jernbane, fly, det maritime, seiling.. Nettside: www.hsf-foto.com Nærmeste flyplass: TRF og OSL Spotting: Når været og min tid er gode venner Fotoutstyr: -Nikon D90 -Nikkor AF-S 18-105 mm 3.5-5.6 -Tamron AF 70-300 mm |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har fulgt med på forumet en god stund, men har ikke surret meg til å presentere meg før nå...
Navn: Martin Enger Alder: 26 Sivilstand: Ugift heter det vel formelt Bosted: Skillebekk, Oslo Språk: Engelsk, forstår tysk, og kan i nødstilfeller gjøre meg forstått. Yrke: Jobber på Gardermoen, forbud fra arbeidsgiver mot å informere ytterligere... Flyplass: OSL Spotting: På jobb, i den forstand at jeg titter på fly når anledningen byr seg. Kamera: Et lite Kodak som stort sett tas frem til festlige anledninger Telefon: iPhone Kjører: Stort sett flytog og trikk Øvrige interesser: Golf, fotball, Liverpool FC, har nettopp begynt å spille squash |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ettersom jeg byttet brukernavn, kommer en ny medl.pres. her.
Navn: Christoffer Vestli Alder: 22 Sivilstand: Samboer Bosted: Oslo Syssel: Student, master - statsvitenskap Nærmeste flyplass: OSL, men er faktisk plassert nokså midt mellom OSL og RYG, så på en god dag er det vel lov å si RYG. Favorittflytype: Boeing 777-200 Favorittflyselskap: Singapore Airlines satt standarden.. Favorittflyplass: MUC Hobbyer: Samler på modeller 1:200, og følgende er i sortimentet: House Colors A380, Novair A330-200, Austrian A330-200, MyTravel A330-300, Premiair A330-300, US Airways A320, Qantas A380, Ryanair 737-800, Sterling 737-800, Caribbean Airlines 737-800, Britannia 737-800, Norwegian 737-300, Estonian Air 737-500, SAS 737-600, Braathens 737-700, British Airways 757, Air New Zealand 777-200, Continental 777-200, Saudi Arabian 747-400, British Airways 747-400, og en liten Singapore Airlines 747-400. Liker å fotografere fly når jeg har mulighet (bruker Nikon D5000 med Sigma 18:200 mm linse). Er ellers glad i fisking og turer i marka generelt, reising og god mat m. godt øl. Se for øvrig denne siden: http://my.flightmemory.com/SeatBelt Deler gjerne bilder med dere, så skal se å få lagt ut noen etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Pilot
|
![]()
Navn: Thomas Munk
Alder:35 Sivilstand: Gift Bosted: DK Syssel: Pilot (CRJ) Nærmeste flyplass: CPH / BLL Favorittflytype: Airbus - Favorittflyselskap: Mange.... Favorittflyplass: som pilot - BLL / som rejsende MUC Hobbyer: Time off ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
imo at jeg har byttet brukernavn så er det påtide med en ny
![]() Navn: S. Holberg Alder: 15 Sivilstand: Veldig god ![]() ![]() Nasjonalitet: Norsk Bor: Smøla! Språk: Norsk, engelsk og kleine tysk Yrke: Går skole, men jobber på ICA for å tjene litt peng. Nærmeste flyplass: Kvernberget Lufthavn, ENKB Favoritt reisemål: Middelhavet(fra båt, helst Royal Carribean båt ![]() Flyinteresse siden: Jeg fikk en gammel FS2000 flysim for mange år siden. Ble huket med engang. Tar nå PPL-A og skal utdanne meg som trafikkflyger etter VGS. Favoritfly: 737-700WL, 757-200WL, Fokker 50, Twin Otter(DHC6) PA28-181 pluss noen til. Leser: Airliner World, Flynytt, VG og Dagens Næringsliv/Finansavisen Kamera: Nikon D80 med diverse objektiv Bil: Er for ung til å ha det ![]() Bonuskort?: Jepp, Eurobouns Sølv Favorittselskap: Har fløyet mange, men SAS er absolutt best! Andre interesser: Skipsfart, ungdomspolitkk(AUF, Ungdomspanelet) foto(gjerne på en flyplass), flightsim og litt golf for å komme seg ut. Også er jeg glad i gadgets! ![]() Worst airport: Warsawas utenlandsterminal(den liiiiiiille!) Beste flyplass: Barcelona
-S. Holberg Last edited by S. Holberg; 04-02-2010 at 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På tide med en liten presentasjon
Navn:Vebjørn G. Thorsen Alder: 17 (25/2) Nasjonalitet:Norsk Bor:Helgen Språk:Norsk, Engelsk, litt fransk med tysk attåt. Yrke: Student Favorittfly:Cub, bør heller ikke si noe stygt om fly fra Long Beach. Flyplass:Geiteryggen Fikk flyinteressen: Det startet vel med flight sim. Men en sommer med altfor mye gårdsarbeid, (ikke at det er ille i seg selv) og med hvite contrails høyt der oppe, ble avgjørende. Så samme høst ble det prøvetime i cessnaen til Grenland Flyklubb, da var det gjort ![]() Spotting:Ja så klart. Kamera: Canon 400D, Sigma 70-300 og stativ. Spesialinteresse: Skihopp+ masse annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Newcomer
|
![]()
Navn: Guri Lise
Født: 1985 Bor: Oslo Sivilstand: Single Nasjonalitet: Norsk Språk: Norsk, engelsk og litt tysk. Yrke: Student, men også litt postbud. Fikk flyinteresse: født og oppvokst i Bodø, så fikk det inn med morsmelka og av en far som også liker fly. Nærmeste flyplass: OSL Favoritt-flyselskap: Singapore Arilines, ingen ved siden av men mange under ![]() Favorittfly: Utseende: B747-400. Komfort: A380 Favorittflyplass: Changi Airport Favoritt by: Berlin og Singapore, klarer ikke velge Spotting: litt av og til "hjemme" i Bodø og ute når jeg er ute å reiser. Kamera: Canon EOS 400d |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Newcomer
|
![]()
Navn: Kiran Patel
Alder: 20 Nasjonalitet: Norsk Sivilstand: Singel Bor: Bærum Yrke: Student og jobber som "Passanger Service Agent" for Menzies Aviation på OSL. Nærmeste flyplass: OSL Flyinteressert siden: Jeg var liten og Oslos hovedflyplass var på Fornebu Favoritt fly: B747-400, A340-600, B777-300ER |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|