Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 19-09-2014, 16:50   #11
EBGflyer
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 380
Default Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet (2014-tråden)

Jo. Det er jo derfor man netop skal have kompensation. Reglerne sikrer, at flyselskaberne ikke blot kan tilbyde at komme frem 2 uker senere, når det er bedst for dem.

Det er jo nærmest afpressning at tilbyde kunden et komplet ubelejlig rute på ubelejlige tidspunkter. Så har man ikke andet valgt end at få pengene tilbage - og dermed miste sin ret til anden kompensation.
EBGflyer is offline  
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Norwegian håndtering av forsinkelser m.v. (håndtering, media etc) (del 2) Discus Småprat 61 25-01-2020 15:27
SAS - service og håndtering av forsinkelser og kanselleringer (splittet) LN-HFH Småprat 57 08-08-2018 11:56
SAS Håndtering av forsinkelser/kanselleringer m.v. gregas85 Reiseforum 54 23-11-2015 13:06
Håndtering av longhual-forsinkelser - SAS vs DY SQ321 Småprat 29 01-08-2014 10:27


All times are GMT +2. The time now is 12:25.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.