![]() |
|
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flere og flere har skrevet at de oplever , og det står jo også i flere medier, meget meget store forsinkelser med Norwegian.
De samme siger også, at de aldrig skal flyve NLH igen. Men det har de glemt næste gang de gerne vil USA.. Så den tror jeg ikke på. Og nu ser det også ud til at selskabet trækkes i svenske Tingsretten. De vil ikke udbetale erstatning, men henholder sig til at det skal Boeing. Og så tror jeg ikke, at selvom NLH bliver dømt, betaler de....om det kan komme så langt ud at samme advokat firma, så vil indsende en konkurs begæring på selskabet, ja det ved jeg ikke . Spændende og måske kritiske tider i horisonten for NLH Hilsen Ole |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian håndtering av forsinkelser m.v. (håndtering, media etc) (del 2) | Discus | Småprat | 61 | 25-01-2020 15:27 |
SAS - service og håndtering av forsinkelser og kanselleringer (splittet) | LN-HFH | Småprat | 57 | 08-08-2018 11:56 |
SAS Håndtering av forsinkelser/kanselleringer m.v. | gregas85 | Reiseforum | 54 | 23-11-2015 13:06 |
Håndtering av longhual-forsinkelser - SAS vs DY | SQ321 | Småprat | 29 | 01-08-2014 10:27 |