Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 29-03-2012, 22:15   #11
LN-VLE
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jul 2010
Location: Berlebyen
Posts: 1,496
Default Re: FOT-rutene fra 2012, endelig resultat

Quote:
Originally Posted by Cedlind View Post
Jeg lurer på om du kanskje har misforstått kombinasjonsanbudene litt.
Det man gjør er å gi tilbud på
- Områdene separat, f.eks 13, 14, 15, 16 og 17.
- Anbudene i pakke, da med andre priser.

Man kan altså ikke risikere å sitte med lav pris på f.eks. 15 fordi man bydde og regnet med å få alle. Man har da en "Pris for 15 om alle fem"-pris.

Om du tar en titt i anbudsprotokollen så ser du at de forskjellige prisene kommer godt frem.
Nei, jeg har ikke misforstått kombinasjonene, men kanskje ikke formulert meg klart nok.

Poenget mitt er at fordi du kan risikere å sitte igjen med kun ett ruteområde vil prisen på hvert enkelt ruteområde måtte bli høy. Men at prisen blir lavere dersom du kan kombinere flere ruteområder, og får tilslaget på kombinasjonen.


Vidar
LN-VLE is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Widerøe må tilbakebetale 4,7 MNOK fra FOT-rutene Someone Flyforum 6 13-11-2018 13:23
Nytt anbud ute for FOT-rutene THS Flyforum 187 06-11-2014 19:12
Anbud på FOT-rutene 2016 KjetilK Flyforum 6 15-09-2014 10:29
Sosial dumping på FOT-anbudet? (Splitta frå "Nytt anbud ute for FOT-rutene") Earlybird. Flyforum 461 04-03-2012 19:20


All times are GMT +2. The time now is 21:19.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.