![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Se "Uten pass i Schengen"-tråden: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=99497 Jo, og det ordinære passet ugyldiggjøres normalt når nødpass utstedes. Men vedkommende som omtales her er svensk å da bør jo regler m.v. sjekkes ifht det
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 04-05-2018 at 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Så er jeg litt redd jeg blir en av de tullingene som ikke har sjekket passene godt nok..
Har et spørsmål om fire-åringen - Vi reiser ut av Norge 5 juli og ut av USA 31 juli men lander i Norge 1 August. Så ser jeg at passet hans går ut 17 januar 2019. Blir det tull med ESTA, USA osv? Det kom ikke opp noen "feilmelding" da jeg la inn passinfo på SAS.No |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Noen websider sier at for ESTA det holder å være gyldig innreisedato, andre sier planlagt utreisedato og på de offisielle sidene er det vanskelig å finne svar.
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Jeg sjekket med SAS samt ringte US Embassy og de sa det gikk greit... Nå var det like før jeg måtte bite i meg en tre-fire tusen kommentarer jeg har hatt om bønder på Gardermoen som syter over lang ventetid på nødpass i fellesferien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
For ESTA gjelder at ESTA må være gyldig ved innreise, og det står også på de offisielle sidene: Quote:
Quote:
Passets gyldighetstid har lite med ESTA å gjøre, annet enn at ESTA ikke gjelder lenger enn et pass er gyldig. Forøvrig står det mye om ESTA i ESTA-tråden ![]() https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=84297
![]() |
![]() |
#9 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om navn på billett og/eller pass (hovedtråd) | MissMe | Reiseforum | 159 | 16-11-2024 18:35 |
Visum/passregler hovedtråd (del 1) | Concorde | Reiseforum | 353 | 29-09-2014 07:55 |
Nepal, pass, visum. | Eirik | Reiseforum | 5 | 12-10-2011 23:24 |