![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Såvidt jeg har skjønt har CBP satt ut maskiner ved innreise til USA som også fungerer for folk med ESTA såfremt man har vært i USA en gang siden 2008 eller noe. Det har jeg og jeg har gyldig ESTA - noen som har prøvd disse maskinene? Hadde vært deilig å spare køtid etter en lang flight til vestkysten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Prøvde de i O'Hare, men er usikker på tidsbesparelsen her, det var like lang kø etter å ha fiklet med automatene.
![]() |
#104 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Skal til EWR torsdag, UA terminal 3. Har de fått der nå ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Står at det er på Newark ihvertfall.
http://www.cbp.gov/travel/us-citizen...rt-control-apc |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tusen takk , gleder meg til å prøve... Vil gi rapport her hvor "En dummy nerd prøver seg på APC "
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Funket fjell på LAX også - freste gjennom og ingen kontrollspørsmål i skranken. Der sparte jeg masse, masse tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Brukte 2-3 minutter fra jeg kom til køen for immigration til jeg var forbi tollen i Seattle takket være APC. Det gikk muligens tregere til de som satt bak oss på økonomi.
Fylte ut det vanlige immigrasjonskortet og krysset av at jeg ikke var krigsforbryter eller terrorist, men ingen var interessert i det kortet.
![]() |
#109 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#111 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen som vet noe mer om når man kan forvente at man kan søke/få innvilget/utstedt de nye passene? Det var mye skriverier rundt de nye passene på denne tiden i fjor, og da var det snakk om første kvartal 2016. Det nærmer seg jo...
Noen som vet noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
I94W er det gamle grønne skjemaet og det sal ha blitt fjerna så lenge man ikke reiser til USA over land.. Forøvrig en artig greie at man kan se historikken sin til USA her. https://i94.cbp.dhs.gov/I94/consent.html Last edited by Hypern; 08-11-2015 at 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
http://www.nrk.no/nordland/norske-pa...ris-1.12555005
![]() |
![]() |
#114 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#116 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Oppdatering : Ikke APC Terminal 3 B gates ( Bl.a SK ) .
Kom inn for en uke siden fra LHR med UA fra LHR. Har alltid kommet inn direkte fra OSL med UA 39 , alltid på C gates, Tidligere og sist i mai var det ikke i C. Antar ikke nå heller ?? En liten fotnote. Dro fra Hamilton, Bermuda med UA på tirsdag ( bare to timer ) Der har de US Immigration og customs slik at man kommer til EWR/USA domestic. For en fornøyelse sammenlignet med USA mainland. Så laidback, hyggelig og quick. ![]() Please come to OSL... Også herlig, kom inn på C 103 og FRA maskinen gikk C 102 , tvers over gangen og kantina ( jada, UA United Club ) like til høyre rundt hjørnet.... De har jo hvitvin. ![]() Kommer innpå UA LHR kantina , nye T2i en rapport når jeg har tid, men der kommer for første gang ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg skal en liten tur til India i månedsskiftet februar/mars og tenkte å teste ut løsningen med å søke visum på nett. Er det noen som har gjort det og som har noen tips eller anbefalinger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det fungerer helt fint ! Prøvde det selv til en tur jeg hadde i oktober. Du får ikke lastet opp bilder hvis de er for store, men du får beskjed om maks størrelse så du kan endre den.
Du kan ikke søke for tidlig da du må reise inn innen 30 dager fra visumets utstedelse. Husk og print bekreftelse og lever i passkontrollen ved ankomst.
![]() |
#119 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Fikk svar allerede dagen etter. Det gikk veldig raskt !
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om navn på billett og/eller pass (hovedtråd) | MissMe | Reiseforum | 159 | 16-11-2024 18:35 |
Visum/passregler hovedtråd (del 1) | Concorde | Reiseforum | 353 | 29-09-2014 07:55 |
Nepal, pass, visum. | Eirik | Reiseforum | 5 | 12-10-2011 23:24 |