![]() |
|
|
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#11 |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]()
Man kan bare undre seg.
DY forholder seg ikke særlig klok i denne situasjon. Men kan ikke kommunisere på slik en måte via medier dersom Russland og Norge samtidlig forhandler. Dette bare forstyrer. Det hva trenges til er en slag still diplomati. Personer som forstår at Norsk Laks og Russisk Vodka kan være en god matching. Nok en ting kommer til hodet. Life is a give & take. Dette er noe som DY skulle huske. DY har en ønske - rettigheter å fly over Russia. Men også delegasjonen som sitter for Russland i forhandlinger har visse ønsker. Det er klok å investere litt tid å lytte til den andre side, sitte seg i tenke-boksen for å finne ut hva er viktig for Russland. Min personlig vurdering: Dersom DY signaliserer at man er villige å starte opp direkt-ruter til DME / LED igjen, så bir det snart en løsning og begge sider kan smile. Dersom man ikke gir Russland noe som de kan vise frem som "sitt forhandlings-suksess", så blir det trolig ingen enighet og krangel i mange år fremover. Og dette er ingen side tjent med.
__________________
Business Analyst |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Æ'kke lett å kjøpe nye fly - Allegiant møter utfordringer | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-05-2017 00:54 |
SAS med med tekniske utfordringer i dag | Cockpitview | Flyforum | 24 | 28-08-2015 12:50 |
Nye utfordringer for "the Ticketor" | The Ticketor | Flyforum | 16 | 26-01-2006 08:55 |
SAS satser på Russland (nye kjøp??) | morr | Flyforum | 11 | 18-11-2004 17:56 |