Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyteknisk forum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 22-06-2013, 18:44   #10
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
Default Re: Norwegians erstatningsfly på longhaul (A340)

Quote:
Originally Posted by grindstein View Post
Optimal over lengre turer vil da endre seg pga redusert fuelbeholdning.
Ja, men for grafen vi diskuterte var vekt på flyet gitt, og dermed opt FL. Da blir det litt merkelig å gå ut fra FL310 for å finne cruise speed for CI30, siden man sjelden holder seg så langt under opt FL.
__________________
Siden 01.01.2009
Dag Viking is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
"Nye SAS" presenteres på onsdag - rykter og spekulasjoner TCAS Småprat 87 14-09-2011 14:21
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") LN-DAG Bilder & foto 4 28-06-2010 23:00
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? Falcon Flyhistorisk forum 6 27-12-2009 20:28
Cost index SAS 737 Dreyer Flyteknisk forum 7 21-06-2009 04:56
Siste A340 "classic" ute av fabrikken CK Flyforum 22 07-04-2009 23:42


All times are GMT +2. The time now is 12:58.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.