![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools
![]() |
Display Modes
![]() |
|
![]() |
#1 |
Joker
|
![]()
Om saken er slik den blir fremstilt synes jeg det er litt snodig at ingen av de andre passasjerene spurte om de skulle betale for henne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
synes jeg er veldig rart, har jeg sittet siden av henne så skulle jeg selvsagt ha kjøpt en matbit til henne..men hun sa selv at hun vil ikke "plage" de andre passasjerene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Ang. kaffen: den kan jo ha kommet tidlig i turen. Men hvis hun ikke fikk betale kaffen kontant, hadde hun grunn til å tro at hun skulle få betale maten kontant senere på turen? Og som mange andre allerede har påpekt: utenfor Norge er det mange steder hvor kontanter fremdeles er "normalen", og kort ikke er like utbredt. Å bruke VISA på NRT var heller ikke problemfritt sist jeg var der, og det er i et land som ellers er ganske god på teknologi. Betaling av bagasjeovervekt foregikk endatil på gamlemåten med kortet under en papirbit, og rulle over for "gjennomslag" for å få kort-detaljene (dette var i 2010)... ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Norwegian til New York?" og andre artige historier | Peterfsx | Småprat | 103 | 29-11-2012 09:20 |
Mat og drikke på Ryanair | elgen | Småprat | 13 | 20-09-2012 07:13 |
Virgin Australia - Deler ut gratis mat og drikke | sirpjalle | Reiseforum | 0 | 06-09-2012 17:18 |
FR - ikke salg av mat og drikke? | TG923 | Småprat | 3 | 02-10-2011 19:48 |
Mat og drikke om bord | Discus | Flyforum | 11 | 05-09-2008 13:03 |