![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg ser det er mye hetsing av Ryanair for tiden, men jeg må bare si at te og kaffe ombord er bedre enn hos noen andre flyselskaper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Mista matlysten når jeg fikk kasta matkatalogen med DE bildene av matrettene etter meg ombord den gangen jeg fløy FR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Synes Ryanair har et helt OK tilbud på catering ombord. På linje med SK og DY. Faktisk litt bedre hva varmretter angår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På ryanair har de faktisk hamburger og pølse... Det har ikke DY eller SK
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Ryanairs udbud af mad og drikkevarer er helt fint. Fløj for 22 gang med Ryanair igår og jeg synes skam det lever op til andre flyselskaber, men jeg vil dog også sige at jeg savner lidt sunde valgmuligheder: Yoghurt eller noget salat af en art.. Det meste er hvidt brød i form af sandwiches, burgers og whatever. Men udbuddet er stort af disse ting!
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Front section flyer
|
![]()
Vodka og sprite'n er billigere på Ryanair enn DY og dessuten så selger de noen kjempe gode chips. Spiste en sandwich der engang som var helt okey. Det kan jeg dog ikke si om den jeg spiste på SK sist.
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Prøvde meg engang på en indisk varmrett, men den var altfor spicy for meg. Ellers bredtere utvalg og greiere priser enn SAS og Norwegian.
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Skal ikke komme her og snakke stygt om FR, men det lover ikke bra når dem bruker røykvarslere til å si fra når maten er klar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Smaken er som baken - men de jeg kjenner som bruker Ryanair en del mener at det faktisk ikke er saa fryktelig ille mat om bord - og bedre BOB enn vaare norske og skandinaviske venner.
Jeg vil faktisk strekke meg til aa bruke noen av de strenge uttrykkene over paa det jeg har fatt/kjoept paa SAS - og legge til at det ogssa har smakt huggorm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har aldri hørt røykvarslere, kjent røyk eller spist svidd mat ombord hos dem. Den eneste røyken der er de "elektroniske"? sigarettene de selger ombord.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian nektet henne mat og drikke på 12 timers flytur (og andre historier) | HS-TGA | Småprat | 188 | 03-07-2013 01:29 |
Virgin Australia - Deler ut gratis mat og drikke | sirpjalle | Reiseforum | 0 | 06-09-2012 17:18 |
FR - ikke salg av mat og drikke? | TG923 | Småprat | 3 | 02-10-2011 19:48 |
LH vurderer å slutte med "gratis" mat & drikke på short haul | Brandal | Flyforum | 20 | 06-08-2009 20:00 |
Mat og drikke om bord | Discus | Flyforum | 11 | 05-09-2008 13:03 |