![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har for første gang på lenge reist interkontinentalt med SAS. Jeg er EBG, men fra reiser i Norge og Europa.
På OSL-EWR-OSL ble jeg imponert over det harde produktet med seter og en flott kabin. Jeg synes også servicen var rimelig god selv om det selvsagt blir litt for mange seter i business til å kunne yte veldig personlig service. Men så til maten: begge hovedmåltidene holdt god standard selv om forretten på vei hjem (kamskjell) kunne hatt mer smak. Frokosten på vei hjem var også god. Det andre måltidet på vei over til EWR synes jeg imidlertid holdt substandard. Reker oppå et salatblad er ikke bra nok og må se seg slått av BA sin "berømte" afternoon tea som mange heller ikke synes mye om. Så mitt spørsmål er hvor mye konseptet til SAS varierer mellom destinasjonene. Kan man forvente noe bedre på ARN-LAX eller CPH-SFO siden disse rutene er vesentlig lenger? Og hva med Asia til Beijing, Tokyo og Hong Kong? Det slår meg at hvis jeg skulle reise ofte med SAS interkontentalt ville jeg kanskje synes maten ble litt kjedelig/"steril"... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS satser på interkontinental charter til Evenes | catocontrol | Flyforum | 87 | 13-03-2013 09:55 |
SAS interkontinental | Fysikeren | Flyforum | 21 | 22-04-2011 12:47 |
Catering på SAS IC-flighter fra OSL under vulkanutbruddet | Bizflyer | Reiseforum | 14 | 22-04-2010 18:43 |
SAS Interkontinental | vadheim | Flyforum | 20 | 07-10-2005 18:54 |
SAS: Interkontinental giver nu overskud! | PP | Flyforum | 22 | 15-11-2004 21:14 |