![]() |
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jan 2010
Location: Øvre romerike
Posts: 2,018
|
![]() Quote:
Det jeg kommenterer på er hva som ble gjort og ikke gjort i den situasjonen som var der. Det er også mange meninger i dette forum og jeg spör hva man mener burde värt gjort annerledes. En landing som dette i en by hvor man ikke har noe support er krevende. Noe helt annet en om det hadde skjedd et sted hvor det er personale som kjenner SAS rutiner og system. Gjorde SAS alt de kunne, sikkert ikke, men man gjorde det man mente var best der og da. Har selv värt med på å bli igjen sammen med pax i en terminal etter diverson, veldig vanskelig og frustrerende da jeg den gang ikke hadde informasjon som passasjerer önsket. Hadde ingen mulighet til å undersöke forbindelser eller andre fly. Men fikk servert kaffe da. Last edited by SAS-Steward; 17-07-2016 at 13:31. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian fly foretok sikkerhetslanding | LN-RPL | Flyforum | 15 | 04-08-2009 09:39 |
VG: Trykkfall-alarm i SAS-fly | Falcon | Flyforum | 3 | 02-03-2009 15:39 |
Trykkfall i DY fly | TOS | Flyforum | 24 | 21-06-2006 12:36 |
Trykkfall i to "norske" fly.... | Paramedic | Flyforum | 1 | 05-03-2006 20:20 |
SAS fly snudde etter sprekk i vinduet | Fry | Flyforum | 1 | 31-12-2005 01:50 |